גורם בבית"ר: "טביב ידע מי יפתחו בבולגריה"

שרון מימר
שרון מימר | אודי ציטיאט

גורם בבית"ר ירושלים דחה את הטענות על כך שהמאמן פעל על דעת עצמו ואשם ב-4:0 לבוטב פלובדיב: "הוא הסמכות המקצועית הקובעת, אבל יש שיתוף פעולה"

(גודל טקסט)

 בבית"ר ירושלים מנסים לשים מאחור את ה-4:0 המביך מבחינתם לבוטב פלובדיב הבולגרית בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית וכעת נציג הבעלים אלי אוחנה והמאמן שרון מימר מתכוונים לצאת לדרך חדשה, כשהכוונה היא לנסות להפיק לקחים מההדחה המוקדמת ולנסות ליישם מספר דברים כבר במשחק קרוב בגביע הטוטו ביום ראשון מול מ.ס אשדוד.

מעבר לשיחות האישיות שמתכנן המאמן שרון מימר עם חלק משחקניו, המטרה היא לתת דקות משחק משמעותיות יותר לשחקני הרכש החדשים שכמעט ולא באו לידי ביטוי כמו אמיר עגייב, יוסי בניון, ציון צמח והברזילאי ז'אורז'יניו. שחקנים בקבוצה טוענים כי רוב שחקני הקו הקדמי החדשים משחקים כמעט על אותה עמדה וההחלטות של שרון מימר במי לבחור מבין חבורה הכוללת בין השאר את ורד, שכטר, עזרא, בניון, עגייב, ז'אורז'יניו ואחרים מסובכת עד מאוד.

גורם בבית"ר ירושלים התייחס לכך הבוקר ואמר לספורט1: "המאמן הוא הסמכות המקצועית הקובעת, אבל שרון מימר משתף פעולה עם מי שצריך במועדון. ההרכב שפתח בבולגריה היה ידוע לכול מי שקובע, הועבר אל אלי טביב בארצות הברית ואיש לא ביקש להוציא או לצרף שחקנים להרכב".


עד ארה"ב הגיע הרכב בית"ר. טביב (עדי אבישי)

אותו גורם גם טען כי הביקורות על אי הארכת חוזיהם של איינבינדר ורואדה לא מקצועיות והוסיף: "כולם נתלים בכך, אבל כאשר החתמנו שחקנים כמו בניון וז'אורז'יניו היו מי שדיברו על קבוצה שמועמדת לאליפות".

לפי הדיווחים האחרונים בצרפת, הבלם לינדזי רוז ככל הנראה לא יצטרף לבית"ר ירושלים ובימים הקרובים ינסו במועדון למצוא מועמד חדש למרכז ההגנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי