מקורבים לארווין הופר: "הוא מתלבט אם להגיע למכבי נתניה"

ארווין הופר
ארווין הופר | Gettyimages

החלוץ האוסטרי מתמהמה עם התשובה ("צפוי להחליט ביומיים הקרובים"), פערים גדולים מול קייטה. דראפיץ' בודק בלמים שיחליפו את תומאס יול נילסן. הערב: משחק הכנה מול אנרגיה קוז'ניצה החובבנית

(גודל טקסט)

במכבי נתניה ממשיכים בחיפושים אחר חלוץ שיחזק את הקבוצה, כאשר נכון לרגע זה, אין כל התקדמות עם החלוץ האוסטרי בן ה-30 ארווין הופר. הופר, שעל מועמדותו פרסמנו כאן לראשונה בשבוע שעבר, עדיין לא החזיר תשובה לגבי רצונו להגיע ארצה והוא מחזיק בהצעות מראפיד וינה ומקבוצות נוספות. "ארווין עדיין מתלבט אם להגיע לכאן" סיפרו בסביבתו. "הנושא הכספי לא ממש עלה כרגע, קודם הוא צריך להחליט וזה צפוי לקרות בקרוב, ככל הנראה ביומיים הקרובים".

בנתניה לא מבזבזים זמן וכבר בדקו את צירופו של החלוץ אלחסן קייטה, חלוצה של מריטימו הפורטוגלית. הקבוצה הבהירה ביממה האחרונה כי לא תעמוד בדרכו, אך ישנן שתי בעיות נוספות שכן צצו: הראשונה היא הפערים הכספיים בין נתניה לשחקן שמיוצג על ידי אבי נמני והשנייה היא שהחלוץ סוחב פציעה קלה מסוף העונה שעברה.

בנתניה לא אוהבים את ההתמהמהות של השחקן ולא מתכוונים לבזבז זמן והחלטה תתקבל כבר בימים הקרובים, כאשר אם הופר לא יחזיר תשובה חיובית, הקבוצה תעבור לבדוק את האופציות הנוספות.

שחקן נוסף אשר בנתניה שוקלים לשחררו הוא הבלם תומאס יול נילסן. כפי שפרסמנו בקבוצה קיימת אכזבה גדולה מיכולתו ובעיקר מהגישה, כאשר שחקנים מספרים כי הדני לא מתקשר עם אף אחד וממעט לדבר. בנתניה כבר החלו לבחון מועמדים להחליפו, ולא מן הנמנע שאם הצדדים יגיעו לפיצוי כספי הוא ישוחרר.

אלחסן קייטה. גם הוא מועמד (טוויטר)
אלחסן קייטה. גם הוא מועמד (טוויטר)

לאחר שהשיגה תיקו והפסד בשני משחקי האימון הראשונים במחנה בפולין, נתניה תפגוש הערב את אנרגיה קוז'ניצה החובבנית, למשחק האימון השלישי במחנה ובלילה שבין רביעי לחמישי תחזור ארצה. הקבוצה לא תשתתף במחזור המשחקים הראשון בגביע הטוטו שייערך בסוף השבוע, ותתארח אצל מכבי פתח תקווה במושבה במחזור הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי