0:3 למכבי חיפה על ראשל"צ, ורמוט עוואד ומזרחי כבשו

מכבי חיפה נגד ראשון לציון
מכבי חיפה נגד ראשון לציון | אתר רשמי

הירוקים רשמו ניצחון במשחק ההכנה האחרון לפני פתיחת גביע הטוטו. אליסון דוס סנטוס וגארי קלגמאכר רשמו הופעה משותפת במרכז ההגנה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ניצחה הערב את הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית בתוצאה 0:3, במשחק שהיה ההכנה האחרונה של הקבוצה לפני משחק גביע הטוטו מול בני סכנין.


מאמן הירוקים גיא לוזון החליט לפתוח במרכז ההגנה עם צמד הזרים אליסון דוס סנטוס וגארי קגלמאכר שקיבל הודעה הבוקר שיישאר בקבוצה, וצפוי להמשיך ולהיות בלם משמעותי בסגל של חיפה. חיפה חסרה במשחק את ניקיטה רוקאביציה ועומר דמארי בגלל וירוס, ואת אלירן עטר שנעדר בגלל מות סבתו. בשל ההיעדרות של עטר, מוחמד עוואד פתח בהרכב כאשר גם גילי ורמוט חזר ל-11 על חשבונו של אופיר מזרחי.
 

המחצית הראשונה הייתה בשליטה של הירוקים אך השער הראשון נכבש רק שש דקות לסיום המחצית. הבולגרי גיאורגי קוסטדינוב הוכשל ברחבה וגילי ורמוט בעט פנימה את הפנדל והעלה ל-0:1. רגע לפני השריקה למחצית עוד התקפה נהדרת של חיפה כאשר המגן עומרי בן הרוש פרץ והעביר כדור למרכז ושם עוואד דחק פנימה את השני.


מכבי חיפה וראשון לציון

מכבי חיפה חוגגת על ראשון לציון (מכבי חיפה, האתר הרשמי)


במהלך המחצית השנייה ערך לוזון חילופים והחליף את כל ההרכב ובדקה ה-64 הגיע השער השלישי – עמית זנטי חטף כדור והעביר נהדר לאופיר מזרחי שבנגיעה אחת המשיך וקבע 0:3. שתי דקות לסיום הגיעו האורחים מראשון לציון להזדמנות טובה אבל חיפה הצליחה להשאיר את הרשת נקייה.


ההרכב שפתח: עומרי גלזר, ארנסט מבוקה, אליסון דוס סנטוס, גארי קגלמכר, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, גאורגי קוסטדינוב, רועי קהת, גילי ורמוט, קאיו ומוחמד עוואד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי