מנצ'יני החמיא לאבוקסיס: בני יהודה קבוצה מאורגנת

יוסי אבוקסיס ורוברטו מנצ'יני
יוסי אבוקסיס ורוברטו מנצ'יני | עדי אבישי

מאמן זניט סנט פטרסבורג הופתע ב-0:2 על הכתומים: "שיחקנו נגד קבוצה שעמדה נכון על המגרש". אבוקסיס הבטיח: "יגיעו בהמשך ארבעה שחקנים חדשים", ציבולניק עשוי לחתום. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

ההפסד של בני יהודה אתמול (חמישי) 2:0 לזניט סנט פטרסבורג התקבל בהבנה ובתקוות גדולות שהקבוצה תתחזק בקרוב ותהיה מוכנה לפתיחת ליגת העל. לבני יהודה יש בעוד שבוע את משחק הגומלין ברוסיה ולכולם ברור שהסיכוי לעבור לשלב הבא נמוכים מאוד.

למרות זאת הדגיש הקפטן איציק עזוז: "לא נגיע לרוסיה לשם טיול. אנחנו רוצים לעשות תוצאה טובה בשביל המשך העונה ובשביל ההרגשה הטובה. הקבוצה נתנה את הכל ולצערי זה לא הספיק".

המאמן יוסי אבוקסיס, שזוכה למחמאות על החיבור המהיר של הקבוצה, יודע שהקבוצה צריכה להתחזק במהירות: "כל הזמן אנחנו מנסים לצרף שחקנים ויהיו בהמשך עוד ארבעה שחקנים חדשים. היינו קרובים להחתים שחקנים זרים שנפלו ברגע האחרון. המערך בו אנחנו משחקים (שלושה בלמים, א.ג) הוא המתאים כרגע, ואם ארגיש שצריך לעבור למערך אחר אחרי שנצרף שחקנים זה יקרה".

הכתומים ממתינים לבלם וקשר זרים ומוכנים לשלם כ-200 אלף יורו, רמות שכר שלא שולמו בעבר במועדון. קיימת אפשרות שהאוקראיני אלכסנדר ציבולניק, השייך לדינמו קייב והתאמן בשבוע שעבר עם הקבוצה, יחזור בימים הקרובים לישראל ויחתום. הכתומים רוצים גם לצרף את אליאל פרץ ושגיב יחזקאל ממכבי ת"א ועוד שחקן שישוחרר ממכבי חיפה.

מנצ'יני ואבוקסיס. האיטלקי החמיא לישראלי (עדי אבישי)
מנצ'יני ואבוקסיס. האיטלקי החמיא לישראלי (עדי אבישי)

השוער הליטאי אמיליוס זובאס צד את העיניים של סקאוטים מרחבי אירופה, גם את עיניהם של אנשי זניט. עד כה בני יהודה דחתה את ההצעות עליו כיוון שהיא מחזיקה ב-49 אחוזים בלבד מכרטיסו ולא צפויה להרוויח סכומי כסף גדולים שיאפשרו החתמת שוער איכותי במקומו. גם הקשר רועי גורדנה והבלם הצעיר פז בן ארי זכו למחמאות.

המאמן האיטלקי של הקבוצה הרוסית רוברטו מנצ'יני החמיא לכתומים בסיום: "שיחקנו נגד קבוצה מאוד מאורגנת שעמדה נכון על המגרש. רק במחצית השנייה היתרון שלנו מומש. נגיע לגומלין בשיא הרצינות".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי