הפועל חיפה ניצחה 0:2 את נשר, אלון תורג'מן בספק לעכו

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

האדומים מהכרמל שלא משחקים במחזור הראשון בגביע הטוטו ניצחו במשחק הכנה משערים של כיוואן ובן בסט. החלוץ הפצוע עשוי להחמיץ את המחזור השני

(גודל טקסט)

הפועל חיפה, שתתחיל לשחק בגביע הטוטו רק מהמחזור השני, ניצלה את סוף השבוע למשחק אימון מול עירוני נשר מהליגה הלאומית אותה ניצחה 0:2 משערים של הישאם כיוואן ועדן בן בסט. חלוץ הרכש אלון תורג'מן נעדר מהמשחק בגלל פציעה והוא נמצא בספק למשחק ביום רביעי (19:45) מול הפועל עכו במסגרת המחזור השני.

המאמן ניר קלינגר בחר להעלות עם ההרכב המשני למשחק מול נשר וביניהם הקשר הנבחן גל קולני, ששיחק בעונה האחרונה במכבי הרצליה ולפני כן במועדון ספורט גבעת אולגה מליגה א'. עם זאת עם עלה עם שלושת הבלמים אותם הוא מייעד להרכב הראשון העונה גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו ואופק פישלר.

כבר בדקה הראשונה עלו האדומים מהכרמל ליתרון מבעיטת חופשית מדויקת של כיוואן. במחצית השנייה נכנסו למשחק כל שחקני ההרכב הראשון וביניהם חנן ממן, ראדו גינסארי ובן בסט. בדקה ה-75 הותיר גינסארי המולדובי במסירה נהדרת את בן בסט בעמדה מצוינת לכיבוש והחלוץ אכן הרשית וקבע 0:2.


בן בסט. נכנס לכושר מוקדם? (ערן לוף)


הפועל חיפה פתחה בהרכב:
רן קדוש, דור מלול, גבריאל תאמש, ניסו קפילוטו, אופק פישלר, חיים מגרלשווילי, גל קולני, סער פדידה, הישאם כיוואן, עידן גולן ומאמון קשוע. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי