רשמי: מארק ואליינטה שוחרר ממכבי חיפה

מארק ואליינטה
מארק ואליינטה | דני מרון

הבלם הספרדי ששיחק בשתי העונות האחרונות במדי הירוקים ולא היה בתכניות של גיא לוזון התפשר במו"מ מול המועדון ויצא מרשימת המנודים. ואצק, איולפסון ואזמי עדיין נותרו בה

(גודל טקסט)

מארק ואליינטה ששיחק בשנתיים האחרונות במכבי חיפה והתבשר הקיץ שהוא לא בתכניות של המאמן גיא לוזון לעונה הבאה שוחרר היום (שבת) מהמועדון באופן רשמי. הבלם הספרדי החזיק בחוזה לעונה נוספת אבל התאמן בנפרד מהקבוצה והיה שייך לרשימת המנודים.

לאחר משא ומתן של מספר ימים הסכים ואליינטה, שהגיע לכרמל מוויאדוליד הספרדית בצוות עם חברו חסוס רואדה שחתם באותו קיץ (2015) בבית"ר ירושלים, להתפשר מול המועדון וקיבל את השחרור. לספורט 1 נודע כי השחקן מחזיק במספר הצעות מהליגה הספרדית השנייה ובימים הקרובים יחתום בקבוצה חדשה.

וכך נכתב בהודעה הרשמית: "מועדון כדורגל מכבי חיפה הגיע לסיכום על התרת חוזהו לעונת המשחקים 2017/18 ולשחרורו של הבלם הספרדי, מארק ואליינטה. המועדון מודה למארק על תרומתו בשנתיים האחרונות ומאחל לו הצלחה בהמשך". ואליינטה רשם 59 משחקים במדי הירוקים בכל המסגרות בשתי העונות האחרונות, כבש שער אחד וראה פעם אחת את הכרטיס האדום.

במכבי חיפה מקווים לדלל בקרוב את הסגל הרחב וגם לצמצם עד למינימום את רשימת המנודים בה נותרו החלוץ הנורבגי פיטים אזמי והבלם האיסלנדי הולמר איולפסון, הקשר הצ'כי קמיל ואצק, יניב בריק ושחר הירש.  מוקדם יותר השבוע עזב את רשימת המנודים איסמעיל ריאן.


ואצק ואיולפסון. עדיין מנודים (ערן לוף)

הירוקים, שיערכו הערב (19:00) משחק רשמי העונה מול בני סכנין באצטדיון בעכו במסגרת המחזור הראשון בגביע הטוטו, מעוניינים לסיים במהירות את המו"מ מול מאור בוזגלו ולצרף עוד זר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי