פקהארט: "אפילו בגרמניה לא קיבלו אותי בצורה כזאת"

תומאש פקהארט
תומאש פקהארט | צילום: דני מרון

חלוץ הפועל באר שבע התראיין בצ'כיה אחרי הבכורה ושפע מחמאות: "המאמן שאל אותי אם אני רוצה לשחק, אני אפילו לא מכיר את השחקנים". ימריא עם הקבוצה לבולגריה

(גודל טקסט)

תומאש פקהארט ערך בכורה בהפועל באר שבע, בישל שער ב-0:3 על הפועל אשקלון בגביע הטוטו והתרשם לטובה. "עד עכשיו הרושם נהדר", אמר בראיון בצ'כיה. "ערכתי שניים או שלושה אימונים עם מאמן הכושר ועוד אימון אחד עם הקבוצה. המאמן שאל אותי אם אני רוצה לשחק 10-15 דקות. אני אפילו לא מכיר את החברים לקבוצה", המשיך. "היה משחק נהדר".


פקהארט החמיא לבאר שבע: "בגרמניה לא טיפלו בי ככה. תוך שעה מהרגע שהגעתי קיבלתי טלפון ואוטו ולמחרת הראו לי חמש-שש דירות. בתוך שבוע אעבור למקום משלי. לפני המשחק נגד לודוגורץ, האוהדים ערכו לי קבלת פנים והכרוז קרא בשמי. כל האצטדיון הריע. זה היה נפלא".
 


הצ'כי אמור להיות בסגל למשחק הגומלין מול אלופת בולגריה ביום רביעי: "אטוס לשם, אבל לא יודע אם אשחק. המאמן אמר בשבת שאהיה בסגל ואצא עם הקבוצה. כנראה אפתח על הספסל".


פקהארט עולה לשחק אמש נגד הפועל אשקלון
פקהארט עולה לשחק אמש נגד הפועל אשקלון


הפועל באר שבע תמריא מחר (שני) לבולגריה עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון, כאשר כרגע לא נראה שהמאמן ברק בכר יערוך שינויים בהרכב. בשבוע הבא מצפים לאלופה שלושה משחקים תוך חמישה ימים: מול בית"ר ירושלים ואשדוד בגביע הטוטו ומול בני יהודה במסגרת אלוף האלופים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי