עכשיו זה רשמי: ראובן עטר מונה למאמן מ.ס אשדוד

ראובן עטר
ראובן עטר | מ.ס. אשדוד, האתר הרשמי

עטר נפרד מהפועל עפולה ("אני שמח להגיע למקום עם מסורת") והוא צפוי יעביר את אימון הבכורה בשישי. צדוק מלכה ישמש כעוזרו יחד עם אוואט, מזרחי חוזר לנוער

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד השלימה היום (חמישי) מינוי מאמן. הקבוצה הודיעה כי ראובן עטר, שעוד שימש בערב כמאמנה של הפועל עפולה במשחקה בגביע הטוטו נגד מכבי אחי נצרת (3:5 לאחי), סגר בקבוצה לשלוש עונות. עטר ככל הנראה לא  אם יעמוד על הקווים במשחק גביע הטוטו בשבת מול הפועל אשקלון (19:45) ורוני אוואט ידריך את השחקנים.


ראובן עטר
אמר לאחר המינוי: "אני שמח מאוד לבוא למועדון מוביל בליגת העל, מועדון עם מסורת ומקום שהוא בית. אני בטוח שיחד עם החומר המקצועי המצוין שיש באשדוד נוכל לעשות דברים יפים". צדוק מלכה, איש אמונו של עטר, יצורף לצוות המקצועי. רוני אוואט יישאר גם הוא בתפקיד עוזר המאמן. באשדוד כזכור נפרדו הקיץ מרן בן שמעון שהלך לאמן את נבחרת קפריסין ואחרי שנפלה מועמדותו של עמיר תורג'מן מינו למאמן זמני את יוסי מזרחי.

יחד עם זאת, מזרחי לא רצה בתפקיד וכעת הוא יחזור לתפקידו הקודם כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער. באשדוד הודו לעפולה על שלא הרימו קשיים על המעבר והודיעו כי מספר שחקנים יעברו לשורות הקבוצה מהלאומית בימים הקרובים. עטר אימן בעבר בליגת העל את מכבי חיפה, הפועל חיפה, בית"ר ירושלים ומכבי נתניה, בה אימן בחמש קדנציות שונות כשהאחרונה הייתה בעונת 2015/16 אז גם פוטר מהמועדון. בעונה האחרונה הגיע לעפולה באמצע העונה במקומו של אייל לחמן וייצב מעט את הקבוצה בדרכה להישרדות בליגה הלאומית.

ראובן עטר (ערן לוף)
ראובן עטר (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי