בבני יהודה מחכים לדור פרץ, גם שמו של שון וייסמן עלה

דור פרץ
דור פרץ | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

קשר מכבי תל אביב קיבל הבטחות לתפקיד מרכזי אם ישוחרר. אבוקסיס סימן גם את חלוץ מכבי חיפה כשגם שמו של סלליך בתמונה. אזמי לא צפוי להגיע

(גודל טקסט)

בני יהודה המשיכה אמש (ראשון) ליצור מומנטום חיובי. 0:1 על מכבי פתח תקווה הפיח תקוות אצל הכתומים ויוסי אבוקסיס יצא מרוצה עם רצון לחיזוק.

השם החם אותו ישמחו לראות בשכונה הוא זה של דור פרץ. קשר מכבי תל אביב מיועד לשחק לצידו של רועי גורדנה במרכז השדה ובקבוצה לוחצים על השחקן להצטרף. "הוא יוכל להתקדם כאן, ההחלטה של מכבי תל אביב וגם שלו", אמרו במועדון. במועדון שוחחו עם מקורבי השחקן והבטיחו לו תפקיד מרכזי כאשר עומס השחקנים במרכז המגרש של הצהובים עלול להוביל להחלטה לשחררו לשנת השאלה נוספת.

בנוסף שמו של פיטים אזמי ממכבי חיפה הוזכר בימים האחרונים בשכונה אך העובדה שבסגל נמצאים מאוויס צ'יבוטה ונריוס ואלסקיס מקטינה את הסיכוי לצירוף חלוץ זר נוסף. גם סינטיהו סלליך עולה כאופציה במועדון. שם נוסף שהוזכר במידה וישוחרר ממכבי חיפה הוא נזה של החלוץ שון וייסמן שלעת עתה מקבל קרדיט אצל גיא לוזון אבל עשוי לצאת להשאלה.


שון וייסמן, על הכוונת של אבוקסיס (ערן לוף)


ילבש כתום? סלליך (עדי אבישי)

בקבוצה ציינו את היכולת בחיבור המהיר בין השחקנים כולל אלו שהצטרפו העונה ומחכים למפגש אלוף האלופים: "כולם מוכיחים את עצמם. אבוקסיס בנה קבוצה רעבה ללא אגו. ככה נגיע גם מול באר שבע ואחרי זניט לא נוותר על שום תואר", אמרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי