למכבי ת"א אין אופציה על ריקן, קבוצות הצמרת מתעניינות

אבי ריקן עם שגיב יחזקאל וברק יצחקי
אבי ריקן עם שגיב יחזקאל וברק יצחקי | צילום: דני מרון

שחקן הצהובים מסיים את חוזהו בקיץ 2018 ויוכל לנהל מו"מ עם כל קבוצה שתחפוץ בשירותיו החל מינואר. בנוסף למכבי חיפה גם בית"ר ירושלים והפועל ב"ש עוקבות. וגם: סושיץ' מדבר על ג'ורדי קרויף והשיחה עם מדוניאנין

(גודל טקסט)
 בימים האחרונים, כחלק מניסיון צירופו של אלירן עטר ממכבי חיפה, עלה לכותרות גם שמו של אבי ריקן, מגן/קשר מכבי תל אביב שהירוקים דרשו לקבל בתמורה לחלוץ בנוסף לפיצוי כספי. המאמן ג'ורדי קרויף סירב לשחררו והבהיר כי מדובר בשחקן מאוד חשוב מקצועית וחברתית, אולם לספורט1 נודע כי השחקן מחוזר בכל קבוצות הצמרת וצפוי להיות השם החם של חלון ינואר.

 

ריקן מסיים את חוזהו במכבי תל אביב בקיץ הבא, כאשר בניגוד לשחקנים אחרים במועדון שלחוזיהם הוכנסה אופציה לעונה נוספת, תנאיו של ריקן שונים והוא יוכל להשתחרר מהקבוצה לאחר שלוש שנים ולמעשה לנהל מו"מ עם כל קבוצה שתחפוץ בשירותיו כבר בינואר הקרוב.

 

 

מכבי תל אביב מתכוונת להציע לאבי ריקן לשדרג ולהאריך את חוזהו כדי להימנע מסיטואציה בה החל מהעונה הבאה ישחק הקשר במועדון אחר בליגת העל, כאשר לספורט1 נודע שהפועל באר שבע, כמובן מכבי חיפה וכן קבוצת נעוריו בית"ר ירושלים מתעניינות בשירותיו וישמחו לצרפו ללא תמורה.



ריקן. יוכל לנהל מו"מ החל מינואר הקרוב (ערן לוף)
 

ריקן, שהצטרף למכבי תל אביב בקיץ 2015 מציריך השווייצרית, נחשב כאמור לנכס מקצועי וחברתי בחדר ההלבשה ובמועדון לא חושבים על האפשרות שיאבדו אותו. הוא מתאים למגוון שיטות משחק, הרי שיכול לשחק הן כקשר והן כמגן. יש לציין כי ריקן דחה בעבר מספר ניסיונות של מכבי חיפה לצרפו והבהיר כי טוב לו במכבי תל אביב, אולם פגיעה בדקות המשחק כפי שצפויה להתרחש העונה עשויה לשנות את גישתו לקראת סיום החוזה.


בתוך כך, הרכש הבוסני טינו-סוון סושיץ' אמר לאתר הרשמי של המועדון כי גם להאריס מדוניאנין הייתה השפעה על בחירתו: "אני אוהב לשחק כדורגל מהיר, אוהב שהכדור אצלי ברגל וב-20 המטרים האחרונים אני אוהב לבעוט. אני יודע שזה מועדון גדול עם שאיפות גדולות ואני שמח להגיע למועדון הגדול בישראל ולהילחם על תארים. יש לנו סיכוי גדול מאוד להגיע לשלב הבתים באירופה.


"דיברתי עם האריס מדוניאנין והוא אמר לי דברים מדהימים על המועדון. כששמעתי שג'ורדי קרויף רוצה אותי שמחתי מאוד, כי יש לו שם עולמי ומיד הסכמתי להגיע. אני יכול ללמוד ממנו המון ולהתקדם בקריירה. זו הסיבה שבחרתי לבוא ויודע שאהנה כאן".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי