עטר וכל השאר: איך נראה מד הכוח השבועי של חלון ההעברות?

עטר
עטר | ערן לוף

מכבי תל אביב הנחיתה כישרון בוסני אבל מעל הכל הבן האובד מחכה לשיבה הביתה, מכבי חיפה מתקשה להתאפס ובאר שבע מתחילה להבין שהרכש הנוצץ שלה, לא כזה נוצץ. שבוע סוער הוליד לא מעט שינויים במד הכוח. הכל כאן

(גודל טקסט)
שבוע סוער בביצה המקומית שהשפיע גם על מד הכוח שלנו. במכבי תל אביב עבדו בשקט עם רכש מבטיח וברקע רעש על סאגת אלירן עטר שכמובן זלגה גם לסמי עופר. באר שבע נדבקה במכת פציעות והבינה שאולי הסגל לא מספיק וגם יתר הקבוצות שלנו סוגרות קצוות. המיקומים השתנו בהתאם, זה מה שאנחנו יכולים להבטיח לכם.




1. הפועל באר שבע

הגיעו: דור אלו, אורן ביטון, דן איינבינדר, איסק קואנקה, תומאש פקהארט.

עזבו: אובידיו הובאן, בן תורג'מן, מאור בוזגלו, וויליאם סוארס.

מה קרה השבוע: אחרי מפלה מול בית"ר הגיעו הפציעות של הרכש הנוצץ איסק קואנקה (שכבר לא בטוח שהוא כזה נוצץ) ושל אורן ביטון, בכר ואלונה הבינו שצריך להעמיק סגל. אל הרכש הנוצץ עשוי להצטרף חאתם עבד אלחמיד אך גם בלעדיו, האלופה עדיין בראש, אבל מתחילה להרגיש סדקים מאחור.


2. מכבי תל אביב

הגיעו: מתן בלטקסה, שון גולדברג, יונתן כהן, עומר אצילי, אופיר דוידזאדה, דור פרץ, שלומי אזולאי, כריסטיאן באטוקיו, טוני-סוון סושיץ'.

עזבו: רמון, רובן מיקאל, גל אלברמן, עומרי בן הרוש, טל בן חיים, ברק לוי, יוסי בניון, אוסקר סקאריונה.

מה קרה השבוע: בזמן שהמשא ומתן עם מכב חיפה על אלירן עטר גנב את כל הכותרות, ג'ורדי הנחית כאן בשקט, בשקט קשר מוכשר מבוסניה שנחשב לכישרון גדול. הפקק במרכז השדה עוד יוביל לשחרורים, אבל מאגר הכישרון בקריית שלום והמאבק עם באר שבע צמוד מתמיד.




סושיץ', כישרון שישדרג את הצהובים? (מכבי ת"א, רשמי)


3. בית"ר ירושלים

הגיעו: אמיר עגייב, ז'אורז'יניו, ציון צמח, מיקי סירושטיין, אור וקנין, אנתוני וארן, יוסי בניון, טל כחילה, אור ואקנין.

עזבו: חסוס רואדה, שלומי אביסידריס, עוז ראלי, דן איינבינדר, קובי מויאל, יוהאן אודל, ישראל זגורי, דן מורי.

מה קרה השבוע: נדמה שעשו עבודה לא רעה בבירה. אז אמנם זה רק גביע הטוטו, אבל הקבוצה של שרון מימר נראית כמי שיכולה לאיים על הצמרת הגבוהה. עוד מעט ליטוש והתיאבון של האוהדים יפתח, בטח עם בואו המסתמן של שלומי ארבייטמן. בין לבין, דן מורי שילם את המחיר על היכולת הרעה ושחרר מהקבוצה. בינתיים המאבק מול חיפה טרם הוכרע והזגזוג יימשך על שנראה עוד רכש נוחת באחת מהקבוצות.


4. מכבי חיפה

הגיעו: גל אלברמן, רז מאיר, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש, גיאורגי קוסטדינוב, אופיר מזרחי, ארסנט מאבוקה, שון ויסמן, קאיו.

עזבו: אניס אלושי, איאד אבו עביד, מארק ואליינטה, איסמעיל ריאן, גארי קגלמאכר, פיטים אזמי.

מה קרה השבוע: הירוקים עברו שבוע מתעתע. גארי קגלמאכר, מהבולטים בעונה שעברה, נטש לבלגיה, פיטים אזמי שלא התאקלם חזר הביתה, אלירן עטר חולם על נסיעה בכביש החוף למקום מוכר ואהוב והירוקים מנסים עדיין לאתר זר ואולי יצרפו גם את רמי גרשון. בינתיים, זה עלה בירידה במקום אחד.



עטר, פרידה ידועה מראש? (ערן לוף)



5. מכבי פתח תקווה

הגיעו: עודד אלקיים, יובל אבידור, יובל שבתאי, רישאר סומא, לוטם זינו, ז'והאן מרסיאל, תומאש סיבוק.

עזבו: קרלוס קוויאר, מיחאי רומן, דור אלו, דני עמוס, אייטור מונרוי, ננאד אדאמוביץ', דובב גבאי, שמוליק מלול, אליסון דוס סנטוס, לירן רוטמן, גידי קאניוק, אביהו עזר, חגי גולדנברג.

מה קרה השבוע: המאלבסים קרובים להשלמת הסגל ונהנים היהלום החדש מנור סולומון. יון הורה הרומני צפוי להצטרף ויבטיח לפחות במדד שלנו, מקום בחלק העליון.


6. עירוני קריית שמונה 

הגיעו: קרלוס קוויאר, מרכוס דיניז, נייג'ל האסלביינק, מילוש ראדיבוייביץ', איאד אבו עביד, עידו דוידוב, אפונסו טיירה, איסמעיל ריאן.

עזבו: עודד אלקיים, שלומי אזולאי, יוגב לרמן, אורן ביטון, קאסיו, אופיר טקיאר, מאוריסיו קורדיירו, עומר צלישר.

מה קרה השבוע: מצבת השחקנים של סילבס די יציבה ונדמה שרכש נוסף לא יגיע לקרייה. הקיץ השיב את איזי למקום שהוא רוצה להיות בו, השאלה מה האחרות יעשו עד תום החלון.



יציב בשביל פלייאוף עליון? (ערן לוף)

7. בני יהודה

הגיעו: בן תורג'מן, מתן חוזז, עאיד חבשי, מאוויס צ'יבוטה, יובל אשכנזי, איתמר ישראלי.

עזבו: מרקו יובאנוביץ', פדרו גלבאן, אמיר עגייב, בן צעירי, אלון תורג'מן, שון גולדברג, יונתן כהן, אלי הרוש, טל כחילה, טיג'אן ג'ייטה.

מה קרה השבוע: אבוקסיס ממשיך לשלוט ביד רמה בסגל מאוזן. למרות שהוא רחוק מלהיות מושלם, הכתומים מריחים עונה טובה מאוד. עם ליטוש זה עוד יסתיים כהפתעת העונה.


8. הפועל חיפה

הגיעו: גבריאל תמאש, רוסלן ברסקי, רן קדוש, ראסמוס סיוסטדט, ראדו גנסארי, ארנסטס שטקוס, אלון תורג'מן.

עזבו: ז'וליו סזאר, דור פרץ, פיט פלטהאוזן, ברונו פיניירו, רובי לבקוביץ', אדילסון באהיה, שלומי ארבייטמן, אושרי רואש.

מה קרה השבוע: מפלה בדרבי, הפסד לעכו וזה רק שהתחילה העונה. האדומים מחיפה אמנם עבדו בפגרה ועוד לא אמרו את המילה האחרונה, אבל כרגע זה נראה שיואב כץ שוב יתבדה עם שאיפות הפלייאוף העליון שלו.



רעננה התחמשה ברומני עם רזומה, יספיק כדי לקפוץ קדימה? (Gettyimages)



9. הפועל רעננה

הגיעו: מרקו אדמוביץ', כארם ארשיד, רועי לוי, ג'ורדן פושה, מוחמד עלי קמארה, שגיא דרור, גבריאל יאנקו.

עזבו: אריק ינקו, אלעד גבאי, עאיד חבשי, רון למל, יובל שבתאי, מוחמד כליבאת.

מה קרה השבוע: דודו אברהם המשיך לעבות את הסגל שלו וצירף קשר מבטיח מרומניה. שוער עדיין אין, אבל זה הספיק כדי לקפוץ שני מקומות.


10. מכבי נתניה 

הגיעו: דני עמוס, בן צעירי, גיא גרוס, עדן שרם, עדי קונסטנטינוס, חגי גולדנברג, גולן אלקסלסי, טים הויבך, דן גלזר, לאנדרו ריביירו, דודי תירם, טים הויבך.

עזבו: עוז אריאל, קרלוס לואיסה, יקיר שינה, רביד גזל, שון וייסמן, רועי דיין, אלכסנדר ז'דנוב, רון שושן.

מה קרה השבוע: דראפיץ' בנה סגל מאוזן, אבל עדיין מחפש חלוץ שיוסיף נפח. גם מול מכבי תל אביב זה נראה לא רע ומלא פעלתנות. העולה החדשה מתחילה להרגיש את הפרפרים לקראת העונה החדשה וזה מריח מקום טוב באמצע.



שרם, מקום טוב באמצע? (עדי אבישי)


11. מ.ס אשדוד

הגיעו: ירדן קרישטול, יובל יעקובוביץ', אביב סולומון, אוהד רבינוביץ', מאוריסיו קורדיירו, אדילסון באהיה.

עזבו: לוסיו, עידו דוידוב, בן בן יאיר, סטניסלב גולדברג, דולי מנגה, אדיר טובול, מיקי סירושטיין, אור אינברום.

מה קרה השבוע: ראובן עטר החל לעבוד אבל למרות הסגל המוכשר על הנייר, בעיר הנמל לא מוצאים נוסחה שתרים את הקבוצה קדימה. אדילסון מתקשה, מאוריסיו לא מתאקלם ואי אפשר לסמוך על הצעירים שדודו דהאן הנחית בעיר. עזיבה של אלחמיד יכולה להיות נוקאאוט של ממש. 


12. הפועל אשקלון 

הגיעו: עוז ראלי, אלעד גבאי, טל איילה, מילאן סמיליאניץ', שרון גורמזנו, שי חדד, שון מלכה.

עזבו: דויד מנגה, רז מאיר, חיים איצרין, ברוך דגו, אסי בוזגלו, איסו לינגאנה, מתן חוזז, אמיר בן שמעון, ריף מסיקה, שניר משען, קובי בן חמו, בן אז'ובל.

מה קרה השבוע: הקבוצה של יובל נעים ניסתה לבנות סגל מאוזן אבל אי אפשר לומר שהתרשמנו. עוד עונה במאבקי תחתית מורטי עצבים.



הגיע כדי ליפול? עטר (דני מרון)



13. בני סכנין

הגיעו: ישראל זגורי, מוחמד כליבאת, לוקאס גאושו, ג'ונתן לוקה, עלאא אבו סלאח, מתן עמבר, מוחמד בדארנה.

עזבו: ז'אורז'יניו, יובל אבידור, ניר לקס, רמזי ספורי, אסף רז, סיראז' נאסר, לאסינה דאו.

מה קרה השבוע: נציגת המגזר הבינה את מהות הצרות שלה אחרי מפחי נפש בגביע הטוטו. פליקס נעים קיבל צ'אנס אבל אי אפשר להגיד שהתרשמו יותר מדי מהמינוי. מאבקי התחתית מבצבצים.


14. הפועל עכו

הגיעו: גל שיש, בן אז'ובל, רם שטראוס, בוז'ידר ואסב, עבדי פרחאת, גבי קניקובסקי, עמראן אלקרינאווי, ברונו איבה, פייסל מוליץ'.

עזבו: עידו אקסברד, ברנקו מיכאילוביץ', בר אביטן, ירדן קרישטול, ציון צמח, דמיטרו ריז'וק, אדריאן רוצ'ט, מחמוד עבאס, מורד אבו ענזה, דיא לבאבידי, קווין ריינשטיין.

מה קרה השבוע: הספידו אותה, חרצו את גורלה לפני העונה, אבל בינתיים שלומי דורה עושה ניסים. נכון, זה רק גביע הטוטו (וראינו מה קרה בנתניה עם אותו מאמן), אך העולה החדשה בינתיים לא הרימה דגל לבן גם בזכות העובדה שחזרה למאזנה נקודה מהשלוש שהורדו. הכל אפשרי, ככה אומרים, לא?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי