נעים העביר אימון בכורה: לא האמנתי שאאמן בליגת העל

פליקס נעים
פליקס נעים | עדי אבישי

המאמן החדש של בני סכנין נפגש לראשונה עם שחקניו, ואמר לרדיו 103FM: "השאיפות הן פלייאוף עליון". לוקה יוזמן לשיחה אישית, חלק מהאוהדים זעמו על הפגיעה במעמדו של חלאיילה

(גודל טקסט)
עידן חדש בבני סכנין. המאמן פליקס נעים ועוזרו אלדד שביט הגיעו היום למתחם האימונים והעבירו אימון ראשון. השניים נפגשו אתמול במשך מספר שעות עם ראשי המועדון ושמעו על המטרות לקראת העונה הקרובה וכעת במועדון מקווים כי נעים, בדומה לקודמו אשתקד יוסי אבוקסיס, יוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון.


"יש לנו קבוצה מספיק טובה בכדי שנשחזר את זה", אמרו בהנהלה והוסיפו, "המאמן החדש יקבל את הכול בכדי לעמוד במשימה". נעים כמובן טרם מכיר לעומק את הקבוצה והעובדה שסכנין סיימה את הופעותיה בגביע הטוטו לא תסייע לו להכיר את הקבוצה טוב יותר לקראת המחזור הראשון של הליגה בשבת הבאה.



נעים התראיין לרדיו 103FM ואמר: "אני יודע שאני נכנס למקום שהשאיפות אחרי אבוקסיס הן פלייאוף עליון, ככה הבהירו לי כשסיכמנו. ברור שזו לא התחלה טובה עם מה שקרה עם המאמן הקודם. אני בטוח שנצליח לשקם את הקבוצה ולהצליח העונה. צריך להיות טוב כל הזמן כדי להגיע לפלייאוף העליון. הכל מתחיל ונגמר במבחן התוצאה".


סגל השחקנים הבעייתי: "בהנהלה אמרו לי שהמחליף של ז'אורז'יניו רוצה לעזוב. לוקה חלוץ מצוין אך גם הוא מתנדנד. אני והצוות שלי, אלדד שביט ואיימן חלאיילה, עובדים קשה מאוד למצוא שחקנים. נבדוק את השחקנים בסגל, נשחרר את מי שלא מתאים. קנדיל בוודאות ישחק בשער. השוער לא מתאמן כי הוא פצוע, סארי פאלח פצוע במיניסקוס ועלי עותמאן נפגע במשחק האחרון ויעבור צילום. לא נעים להתחיל ככה את הקדנציה, שכל הקו האחורי מהעונה שעברה פצוע".


מדוע אין לו תעודת פרו: "שהתחלתי את התעודה עשינו קורס מדריכים, ואחר כך קורס מאמנים. ואז היה קורס מאמנים בכירים ואז נוצר הפרו. היה לי קשה להאמין שאאמן בליגת העל ולכן לא נרשמתי. בשנתיים האחרונות לא היה קורס ולכן לא הוצאתי את התעודה".



חלאיילה. מעמדו נפגע בשל צירוף נעים ושביט (עדי אבישי)


כבר היום נראה כי נעים יבקש להתחזק בשני שחקנים זרים שיהיו ככל הנראה בחלק ההתקפי. בנוסף תיערך שיחה בהשתתפות המאמן וההנהלה עם הקשר הברזילאי ג'ונתן לוקה כדי לראות אם האחרון מעוניין להישאר בקבוצה. "דווקא עכשיו שיש מאמן חדש ורשמי תעזור ללוקה להתאקלם מבחינה מקצועית והוא יצטרך לכבד את החוזה שלו" אמרו בסביבתו של השחקן. אם לוקה יבקש לעזוב, בסכנין לא יעמדו בדרכו.


רוב אוהדי ואנשי סכנין קיבלו בברכה את הגעתם של צמד המאמנים, אך חלק מאוהדי הקבוצה הביעו את כעסם על כך שבקבוצה החליטו להביא שני אנשי צוות חדשים ולמעשה מעט דחקו את המאמן הזמני איימן חלאיילה. "אין לנו שום בעיה עם נעים או עם שביט ומדובר בשני אנשי מקצוע ראויים, אבל לא יכול להיות שבהנהלה משבחים את חלאיילה כל השבוע ובסוף מביאים לו שני מאמנים על הראש. מוזר ואפילו הזוי" אמר אחד האוהדים. במועדון מקווים כי המגן עלי עותמאן שנפצע במשחק מול הפועל עכו יוכל לחזור לאימונים בקרוב ויהיה כשיר לפתיחת הליגה.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי