מאור בוזגלו: "אני מתאמן כבר שבועיים, בקצב הזה אחזור לשחק בקרוב"

בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

הכוכב המבוקש סיפר ב-103FM על ההתקדמות החיובית בשיקומו, וטען: "הייתי כבר די סגור בקבוצה גדולה מאוד בטורקיה. לולא הפציעה אני לא מאמין שהייתי משחק בארץ"

(גודל טקסט)

מאור בוזגלו התראיין הערב (שני) ל-103FM, סיפר על מצב השיקום שלו, ונתן הרבה אופטימיות לקראת חזרה קרובה שלו למגרשים.


"השיקום מתקדם לאט ובטוח", סיפר בוגזלו, "חזרתי לפני שבועיים לאימונים ואחזור בקרוב לשחק. מתי? אם השיקום ימשיך כמו שהתחיל אחזור תוך זמן קצר. ביום שאני אעלה לדשא זה יהיה רק אחרי שארגיש מאה אחוז, לא כדי להגיד חזרתי".
 

השפעות הפציעה: "פציעות זה משהו שצריך להתמודד איתו וזה לא ביש מזל. אין תזמון טוב להיפצע. אין לי ספק שאם הייתי בריא לא הייתי משחק בארץ אבל הכל לטובה. הייתי די סגור בקבוצה גדולה מאוד בטורקיה. איזה? מה זה משנה שמות, זה לא לעניין. אני אמור לקבל את הדרכון האירופי ממש בקרוב".


בוזגלו. היה סגור בקבוצה גדולה בטורקיה

בוזגלו. היה סגור בקבוצה גדולה בטורקיה


מי קרובה יותר להחתימו, מכבי חיפה או מכבי ת"א
: אני לא האיש הנכון לענות על זה. הדבר היחיד שאני יכול להגיד זה שאני רוצה להיות בריא. אני לא יודע את הפרטים לאן אעבור, אבא שלי מטפל בדברים האלה.


באר שבע
: "לעזוב את הפועל ב"ש היה הדבר הנכון. אני מאחל להם הצלחה ומקווה שיעפילו לליגת האלופות. עברתי תקופה ודרך עם המועדון. אמרו לי, 'מה אתה מגיע לשם זה יגמור לך את הקריירה'. ההצלחה מגיעה לעיר הזאת".


האם האמין שיחזור למכבי חיפה
: "אם אתה הולך בדרך שלך יש לך ביקוש. לשמחתי הלכתי לאורך כל הדרך עם הלב".


"אבא שלי מטפל בהכל"


תפקידו כיו"ר ארגון השחקנים
: "יש לנו עוד ישיבה להיכנס רשמית לתפקיד. יש המון דברים שצריך לעשות למען השחקנים, אם זה לגבי הזכויות שלהם או מידע שמסתירים מהם. שחקנים איבדו את האמון ואנחנו מקווים שנחזיר אותו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי