הקשר האוקראיני אנדריי טוטוביצקי מועמד לבני סכנין

אנדריי טוטוביצקי (משאל)
אנדריי טוטוביצקי (משאל) | טוויטר

הקשר בעל עבר בשחטאר דונייצק קיבל פנייה להצטרף לבני סכנין. הנהלת הקבוצה מתעקשת על לוקה, וסופגת ביקורת מהשחקנים: "לא מבינים למה הם מתעקשים עליו"

(גודל טקסט)

בני סכנין מחפשת חיזוק ומוקדם ככל שניתן. הצוות החדש בראשותו של פליקס נעים רוצים להתחזק בשני שחקנים זרים בחלק ההתקפי, ואחת השמות שעלה על הפרק הוא הקשר האוקראיני אנדריי טוטוביצקי.

טוטוביצקי הרשים את הצוות המקצועי, שביקש מהנהלת הקבוצה להיכנס מולו למשא ומתן. הקשר בן ה-24 שיחק בעונה האחרונה בקורטרייק הבלגית, במדיה כבש שישה שערים ב-23 משחקים.

יו"ר הקבוצה, מוחמד אבו יונס, שוחח עם סוכנו של השחקן, ובשלב זה הפערים בין הצדדים גבוהים ובמועדון בודקים אופציות חילופיות. בסכנין גם הסבירו כי הכוונה היא  לצרף שחקנים זרים ולא שחקנים ישראליים.

בינתיים במועדון טרם סיימו את הסאגה סביב הקשר הברזילאי ג'ונתן לוקה. בצוות המקצועי כבר איבדו עניין בשחקן שממשיך להתעקש ולהתאמן בצד, ואילו בהנהלת הקבוצה עדיין ממשיכים במסע שכנועים להשאירו בקבוצה. כזכור, ביום חמישי האחרון פנו ראשי סכנין אל השחקן וביקשו ממנו לכבד את החוזה. שחקנים בקבוצה העבירו ביקורת על ההתנהלות של ההנהלה: "בושה וחרפה שההנהלה מתעקשת על שחקן שלא רוצה להיות פה". 

ג'ונתן לוקה. הנהלת הקבוצה מנסה לשכנעו להישאר (AFP)
ג'ונתן לוקה. הנהלת הקבוצה מנסה לשכנעו להישאר (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי