הקבוצות יצטרכו להראות בכל חודש ששילמו שכר לעובדים

אורן חסון
אורן חסון | יח"צ

בישיבת דירקטוריון מנהלת הליגות לכדורגל התקבלו מספר החלטות להבטחת החוסן הכלכלי של המועדונים בכדורגל הישראלי

(גודל טקסט)

בישיבת דירקטוריון מנהלת הליגות לכדורגל שנערכה היום (רביעי) עמד יו"ר המנהלת, אורן חסון, על הצורך בבחינת המהלכים שהובילו לקריסה כלכלית של שני מועדונים בשתי העונות האחרונות על מנת לתת בידי הרשות לבקרת התקציבים כלים לפיקוח ולאכיפה.

סוכם כי בשלב זה יבוצעו שני שינויים מידיים שיגבירו את יכולת הפיקוח של הרשות לבקרת התקציבים: הראשון – העברת דיווח חודשי של רואה חשבון לפיו שולם שכר כל העובדים (לא רק השחקנים) כולל הפרשות פנסיוניות, והשני – העברת דו"ח רבעוני של רואה חשבון על היעדר חובות.

במקביל תפנה המנהלת למשרד רואי חשבון מוכר לצורך בחינת אירועי העבר, התקנונים הקיימים, הסמכויות והכלים העומדים לרשות בקרת התקציבים מתוך רצון לייצר רפורמה שתגביר יכולות הפיקוח והאכיפה של הרשות לבקרת התקציבים.

בתוך כך, שרת התרבות והספורט מירי רגב מינתה את אנדריי אוזן ליו"ר המועצה הלאומית לספורט. לאחר שאוזן עבר בהצלחה את תהליך הוועדה, חתמו השרה רגב ושר האוצר משה כחלון על כתב המינוי.

אורן חסון. צעדים חשובים (יח
אורן חסון. צעדים חשובים (יח"צ)

השרה רגב בירכה את אוזן על המינוי ואמרה: "אני מאחלת לאנדריי אוזן הצלחה רבה בתפקיד. נכונים לו אתגרים רבים לקידום הספורט בישראל ואני סמוכה ובטוחה כי הוא יעמוד ביעדים, במטרות ובאתגרים".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי