בני סכנין מקווה לרשום את פליקס נעים ביומיים הקרובים

פליקס נעים
פליקס נעים | עדי אבישי

בקבוצה מקווים שהמאמן, הצוות המקצועי ושני שחקנים יעברו בבקרה, כדי להימנע שוב ממחדל ז'אירו סבירסקי. לוקה יעזוב, עלי עותמאן עדיין בספק

(גודל טקסט)
שחקני בני סכנין זכו היום (רביעי) לחופש מהאימונים, אך בהנהלת קבוצה ממשיכים לעבוד קשה בעיקר מול ראשי הבקרה התקציבית של ההתאחדות לכדורגל, במטרה לכדי להעביר את הצוות המקצועי החדש כדי שיוכלו להיות על הקווים כבר במשחק הליגה הראשון של העונה הפועל עכו.

כזכור, הפארסה בסיפור העזיבה מול המאמן הברזילאי ז'אירו סבירסקי החלה כאשר המאמן הופתע לגלות, ואף זעם לאחר שנותר ביציע, במשחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה. במועדון מאמינים שתוך יממה אחת יעברו המאמן פליקס נעים ועוזרו אלדד שביט בבקרה ויהיו על כר הדשא. בנוסף, גם הבלם עלאא אבו סלאח והחלוץ עידן שמש יירשמו ויהיו חלק מהסגל במשחק מול עכו. "זה יהיה מצחיק ועצוב אם שוב ניקלע לבעיה הזאת" אמרו במועדון.

 



מי שלא צפוי לעבור בבקרה ואף לעזוב את הקבוצה הוא הקשר הברזילאי ג'ונתן לוקה. כפי שפורסם בתחילת השבוע, שעבר לוקה ביקש לא להתאמן עם הקבוצה ואף לעזוב אותה בגלל קשיי התאקלמות. בתחילה ניסו ראשי הקבוצה לשכנע את השחקן לחזור בו אבל בימים האחרונים מבינים כי לוקה נחוש בדעתו ויעזוב את הקבוצה בימים הקרובים.




סבירסקי. בסכנין מקווים שהבעיה לא תחזור על עצמו (ערן לוף)


בתוך כך, במועדון מחפשים שני זרים חדשים ומקווים להחתימם מוקדם ככל הניתן, אך נראה שלמשחק מול הפועל עכו תגיע הקבוצה עם שלושה זרים בלבד. המגן עלי עותמאן שנפצע בגביע הטוטו עדיין נמצא בספק וכשירותו תתברר בשני האימונים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי