ערן לוי: מכבי נתניה לא הולכת להיות קבוצה 'חמודה'

ערן לוי
ערן לוי | צילום: אוד ציטיאט

מכבי נתניה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת משחק החזרה לליגת העל מול הפועל ב"ש (שבת, 20:15, ספורט4), החלוץ: "אנחנו לא יכולים להפתיע אותם, אבל הם צריכים להיזהר". דראפיץ': "כל תוצאה חוץ מהפסד תהיה טובה שם"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה ערכה הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק החזרה לליגת העל מול הפועל באר שבע (שבת, 20:15, ספורט4).

המאמן סלובודאן דראפיץ' פתח: "יש לנו סגל טוב שמתאים לליגת העל. אנחנו בסדר גמור עם עמדות החלוצים. בעל הבית שלנו נותן תקציב כדי שנוכל להביא עוד שחקן, אבל אם לא נמצא שובר שוויון לא נביא סתם שחקן".

ההתרגשות: "כל התחלה היא מרגשת, אבל ככל שיש יותר ניסיון אז מתרגשים פחות. יש התרגשות חיובית".

המשחק מול ב"ש: "הכל חוץ מהפסד יהיה תוצאה טובה בבאר שבע".

הקפטן ערן לוי: "אנחנו מתכוננים למשחק קשה מול קבוצה מאוד טובה. נגיע ברמת המוכנות הכי טובה שיש. כולם יודעים מול מי אנחנו משחקים, אבל כל שחקן יתן 120 אחוז שלו. אני לא יודע אם אנחנו יכולים להפתיע אותם, זה קבוצה ברמה אחרת. אבל אפשר לנצח. אנחנו לא באים להתגונן ולא להיות תפאורה. גם לב"ש יש ממה להיזהר".

דראפיץ' ולוי. אופטימיים (אודי ציטיאט)
דראפיץ' ולוי. אופטימיים (אודי ציטיאט)

החזרה לליגת העל: "אני מאוד מתרגש, זה מקום שרצינו להיות בו. נצטרך להוכיח שזה המקום של מכבי נתניה וזה לא יהיה קל".

מטרות אישיות: "מה שמאפיין אותי תמיד זה המספרים ואני אצטרך לספק אותם. אצטרך לעשות את מה שטוב לקבוצה. אני לא חושב שיש קושי מיוחד בליגת העל לעומת הליגה הלאומית. בשבילי זה אותו דבר".

לוי וסבע. חובת ההוכחה עליהם (דני מרון)
לוי וסבע. חובת ההוכחה עליהם (דני מרון)

התלות של הקבוצה בו: "הקבוצה לא הייתה תלויה בי. יש גם שחקנים אחרים כמו דיא שעשו יותר שערים ממני. כל מה שאני עושה זה בזכות השחקנים שנמצאים סביבי. הם עוזרים לי והלוואי שיתאפשר להביא עוד שחקנים טובים. הקבוצה שלנו לא מתבססת על שחקן אחד".

הפוטנציאל הקבוצתי: "קשה לדעת האם נהיה בפלייאוף העליון, אבל אין ספק שנבנית פה קבוצה קשוחה. אנחנו לא הולכים להיות קבוצה 'חמודה' כמו שאנשים חושבים. אני לא יכול לדעת באיזה מקום נסיים. נעשה עונה טובה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי