קושיצקי יחתום בהפועל רעננה, אברהם: אין לחץ לצרף שחקנים

תומאש קושיצקי
תומאש קושיצקי | טוויטר

הסלובקי בן ה-31 יעבור בדיקות ויאייש את אפודת השוער הראשון לאחר עזיבת ינקו. המאמן מתרגש לקראת ק"ש (שבת, 19:00): "מאמין בקבוצה שלי"

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תפתח את העונה במפגש מרתק מול חיים סילבס ועירוני קריית שמונה (שבת, 19:00), אך טרם השלימה את הסגל. דודו אברהם, יורשו של סילבס מעוניין לצרף 2-3 שחקנים חדשים.

שוער הסלובקי, תומאש קושיצקי הרשים את הצוות המקצועי, יעבור בדיקות וצפוי לאייש את עמדת השוער. לאחר מבחנים של מספר שוערים, רעננה מצאה את היורש של אריק ינקו.

קושיצקי בן ה-31 שיחק בשלוש העונות האחרונות באסטראס טריפולי ביוון. קודם לכן עבר גם בנובארה וקטאניה באיטליה לאחר שגדל ככישרון באינטר ברטיסלבה.

"זה מרגש עבורי במיוחד לפתוח את העונה בליגת העל כמאמן ראשי בפעם הראשונה. ההכנות היו עד עכשיו מקצועיות ואני מאמין בשחקנים של הפועל רעננה", אמר המאמן אברהם במסיבת העיתונאים לפני המחזור הראשון.

חיזוק: "אין לחץ של לצרף שחקנים חדשים, הכל נעשה על פי ההכנות והתוכנית מראש".


אברהם, מתרגש (דני מרון)

על חיים סילבס: "אני מפרגן לו על כל מה שהוא עשה בהפועל רעננה ויש לי רק להגיד מילים טובות. קריית שמונה היא קבוצה טובה מאוד ומאומנת ויהיה מפגש קשה".

השוער אסף צור הוסיף: "זאת התרגשות של כל פתיחת עונה ומשחק ראשון. הפועל רעננה באה לנצח בכל משחק ואני רוצה להמשיך ולהוכיח את עצמי".

מהמשחק בשבת ייעדרו מוחמד שכר המורחק ועידו לוי המתאושש מפציעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי