צפו בתקציר: באר שבע חילצה 1:1 ממכבי נתניה

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

בכר עלה בלי וואקמה אבל גם זאת לא סיבה למפגן החולשה באדום. העולה החדשה היתה טובה בהרבה, החמיצה לא מעט וכבשה רק מרגלי אביב אברהם. שער של פקהארט הביא לפחות שיא: 36 משחקים ללא הפסד בבית

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע שילמה ביוקר על הרכב הטלאים עמו עלתה למשחק פתיחת עונת 2017/18, 1:1 בבית עם מכבי נתניה ואיבוד שתי נקודות ראשונות במאבק האליפות. יש שיאמרו שהמאמן ברק בכר צדק כשעלה ללא טוני וואקמה, מוחמד גאדיר, מיחאי קורהוט (יציע), ג'ון אוגו ומאור מליקסון (פתחו על הספסל ונכנסו במהלך המשחק).

הגומלין מול מאריבור בסלובניה והאפשרות לעלייה היסטורית לליגת האלופות היו יותר חשובים מן הסתם, אבל ברור שגם בכר לא חזה עד כמה וואקמה חסר לקבוצה שלו ועד כמה הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' מתואמת וטובה מבחינה התקפית. המאמן עצמו הודה בסיום שנתניה היתה טובה בהרבה מקבוצתו. למעשה אם היה לסלובו את שי ברדה חלוץ מטרה, אפילו תומאש פקהארט כזה, הוא היה מסיים את המשחק עם רביעייה ונתניה היתה עושה סנסציה.

באנו לראות את מיכאל אוחנה, אליניב ברדה, דן איינבינדר וניב זריהן  וגילינו את  אביב אברהם ועלי מוחמד הנפלאים בקישור, גם טים הויבך הבלם הגרמני נראה רכש לא רע אבל הוא כמו גם מוחמד לא יצליחו לישון בלילה בגלל ההחמצות שלהם מול השער. באר שבע תצא מכאן למשימה הגדולה – מקום בליגת האלופות, בעוד הצהובים שחורים, אחרי שיתאוששו מתחושת האכזבה, יקומו עם תחושות טובות מאוד לגבי המשך הליגה.


אלונה ואלי ברקת. הראש במאריבור? (דני מרון)

באר שבע בטח היתה בוחרת לציין בניצחון מרשים את שבירת השיא של מכבי תל אביב – רצף של 36 משחקים ללא הפסד ליגה בבית (הצהובים רשמו 35), אבל ייקחו לפחות את השיא מהערב המאכזב מבחינתם.

הרכבים
באר שבע: דודו גורש, דור אלו, חאתם עבד אלחמיד, שיר צדק, מתן אוחיון, וובה בראון, דן איינבינדר (מאור מליקסון 58), מיכאל אוחנה, איתמר שבירו (ג'ון אוגו 35), אליניב ברדה, תומאש פקהארט (ניב זריהן 72).

מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון, דודי תירם, טים הויבך, בן צעירי (הורחק 66), דן גלזר, עלי מוחמד, אביב אברהם (ניקו אולסק 74), דיא סבע (חגי גולדנברג 69), ערן לוי, עדן שרם (לאנדרו ריביירו 63).


גם אוהדי נתניה דפקו נוכחות (דני מרון)

מהלך המשחק
דקה 10 – המשחק התעורר משלב הגישושים כשוויקי כחלון נכנס במיכאל אוחנה וראה את הצהוב בעוד היציעים ואנשי באר שבע דרשו אדום.

דקה 13 – מתפרצת מעולה של נתניה הסתיימה בבעיטה מצוינת של אביב אברהם, גורש גלש וקלט.

דקה 17 – נתניה ממשיכה לאיים: הפעם סבע מ-20 מטרים והכדור שרק ליד המשקוף.

דקה 27 – אוחנה עם דרדל'ה שהגיע לידיים של עמוס. מזל טוב לבאר שבע, שוער נתניה נגע בכדור.


באר שבע התקשתה להגיע לשער של נתניה במחצית הראשונה (דני מרון)

דקה 35 – עוד מתפררצת נהדרת של נתניה אבל סבע, חמישה מטרים מהשער הריק, פגש את הכדור בשפיץ של הנעל והוא טס מעל לשער. איזו החמצה!

דקה 36 – לבכר נמאס והוא מכניס את אוגו מקום שבירו הצעיר.


בכר. ראה מספיק (מאיר אבן חיים)


דקה 40, 0:1 לבאר שבע
– ברדה חדר מצוין לרחבה, נבלם אבל השתלט שוב על הכדור על קו הרוחב והגביה על פי השער. עמוס ומגניו חלמו בעוד פקהארט השתלט על הכדור והטיס אותו פנימה.


פקהארט עושה רושם של רכש טוב (דני מרון)

דקה 41 – שי ברדה עוזר מאמן נתניה הורחק לאחר שהתווכח עם השופט אדלר כי היה צריך לשרוק לעבירה של בראון עוד לפני החדירה של ברדה לרחבה ולפסול את הגול.

דקה 44, 1:1 – ערן לוי חטף כדור ונתן לסבע שהתקדם בקלילות ושיגר רוחב לצד השני ואביב אברהם, המצטיין במחצית הראשונה, שיגר בקור רוח לרשת. לגורש לא היה סיכוי.


אביב אברהם כובש ועושה צדק (דני מרון)


דקה 52
– ערן לוי בעט כדור חופשי אדיר מ-30 מ' לחיבורים, גורש התעופף והדף לקרן גול בטוח.


דקה 65
– למרות שילובו של מליקסון בהרכב, נתניה המשיכה לשלוט וסבע בעט מרחוק למסגרת. גורש היה במקום.


דראפיץ'. עשה בית ספר לבכר (דני מרון)

דקה 67 – צעירי עשה עבירה קשה על ברדה וקיבל צהוב שני ואדום. האם נתניה תמשיך להדהים בעשרה משחקים.

דקה 69 – קרן של ערן לוי והויבך משני מטרים נגח החוצה. לא יאומן.


גם בעשרה שחקנים, נתניה היתה טובה יותר (מאיר אבן חיים)

דקה 77 -זריהן בעט לידיים של עמוס במה שהיתה הבעיטה השנייה של באר שבע למסגרת במשחק.


דקה 82
– ברדה נגח פנימה אבל הוא היה בנבדל.


דקה 88 – נתניה יצאה למתפרצת וערן לוי בעט מהמקום מ-20 מ' והכדור טס קצת מעל המשקוף.

אוגו. משחק שבטח ירצה לשכוח (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי