אכזבה גדולה באשקלון: "יצאנו פראיירים". נעים מחכה לבן דוד

טל איילה ואשקלון מאוכזבים
טל איילה ואשקלון מאוכזבים | ערן לוף

המאמן לא יכול היה לשתף ב-3:1 להפועל חיפה את חדד וגורמזנו שטרם עברו בבקרה, אך שידר אופטימיות באשר לאפשרות שארבעה-חמישה שחקנים יצטרפו השבוע. המגן הצעיר של מכבי חיפה על הפרק

(גודל טקסט)

 אכזבה גדולה בהפועל אשקלון אחרי ההפסד 3:1 להפועל חיפה אמש (שבת) במחזור הראשון של הליגה. אשקלון שלטה במחצית הראשונה והייתה יכולה להגדיל את היתרון שסידר לה טל איילה בדקה השישית, אך במחצית השנייה הייתה קבוצה אחת על המגרש וליובל נעים והסגל הקצר שלו לא היה מענה.

"יצאנו פראיירים", הטיב לסכם אחד משחקני הקבוצה. אגב הסגל הקצר, אחרי המשחק יובל נעים דיבר על כך שארבעה-חמישה שחקנים יצורפו השבוע כשהשם החדש ברשימה – לצדם של עמית זנטי ויעקב בריהון – הוא של שי בן דוד, חברו של זנטי במכבי חיפה שיכול לשחק הן כבלם והן כמגן שמאלי.

נעים שידר אופטימיות בנוגע לרכש חרף העובדה ששי חדד ושרון גורמזנו, לא שחקנים יקרים במיוחד, טרם עברו בבקרה התקציבית. עם זאת, בקבוצה טוענים שיש את הכסף כדי להעביר חוזיהם של השניים עוד השבוע לקראת המשחק במחזור הבא מול בני יהודה. עוד בנושא הכספי, העירייה עדיין צריכה לגייס 1.5 מיליון ש"ח כדי לרכוש את הקבוצה מידיו של פרוספר אזגי. גם בתוך המועדון וגם אוהדי הקבוצה דואגים מסיטואציה שבה אזגי ייגש למכרז בו תוצע הקבוצה למכירה על ידי העירייה וכך ירכוש את הקבוצה בשנית ואולי בניסיון להחריבה.

כדי שהקבוצה תהיה בבעלות העירייה היה תצטרך להקים מעין עמותה חיצונית, כמו עמותת "ותיקי הפועל אשקלון" שהוקמה על ידי ראש העיר איתמר שמעוני בזמנו, ושהיא תנהל את ענייני הקבוצה, אולם זו תהיה כפופה לעירייה.


אכזבה אתמול בסמי עופר. אשקלון תגיע מחוזקת למחזור הבא? (ערן לוף)

בנושא אחר, הקשר רודי חדד, שירד לחדר ההלבשה בכעס לאחר שהוחלף, עמד לוועדת משמעת ויזמין את כל הקבוצה לארוחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי