דאגה באשדוד: "אולי רק בינואר יוכל להגיע חיזוק ראוי"

ניר ברדע
ניר ברדע | דני מרון

עטר ושחקניו איבדו יתרון ב-2:1 מול מכבי פתח תקווה במחזור הפתיחה, ואחרי מכירת אלחמיד במועדון מודים: "כל השחקנים הטובים כבר חתמו בקבוצות". מונד: "הורדנו את הראש אחרי השער". המשחק מול בית"ר ייערך במושבה

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד איבדה בשבוע האחרון את הבלם הבכיר שלה חאתם עבד אלחמיד, בשל כך עלתה למשחק אתמול מול מכבי פתח תקווה עם בלם טבעי אחד בהרכב בדמותו של ניר ברדע, ולמרות כל זאת ועם כל הקושי במועדון כבר ראו כיצד הם יוצאים ממחזור פתיחת העונה עם כל שלוש הנקודות. דן ביטון כבש ראשון והפיח תקוות מקומיות, אולם המלאבסים הפכו משערים של לידור כהן ומנור סולומון, ניצחו 1:2 והותירו את הקבוצה של ראובן עטר להתעסק בחסרונות שלה. 

"היינו טובים יותר עד הדקה ה-60, אבל אז בעשר דקות עשו לנו מהפך אחרי שתי טעויות גורליות", סיכמו באשדוד. יחד עם זאת, עם כל הכבוד לשעה הטובה, במועדון מבינים שהם חייבים לעבות את הסגל. "אם יגיע חיזוק נהיה קבוצה מצוינת", אמרו בקבוצה. כזכור, בשבוע שעבר המועדון הודיע באופן רשמי שראובן עטר קיבל את האישור לצרף שלושה שחקנים – בלם, קשר וחלוץ.

אז למרות האור הירוק מההנהלה והמזומנים שנכנסו מעסקת מכירתו של חאתם עבד אלחמיד, בקבוצה מודאגים מההיצע בשלב מאוחר של הקיץ. "מדובר בזמן לא טוב. כל הטובים כבר חתמו בקבוצות אחרות. אולי רק בינואר יוכל להגיע חיזוק ראוי". בכל מקרה, בקבוצה מאמינים שכבר השבוע יהיו התפתחויות בגזרת הרכש ואולי לרשות עטר יעמוד סגל רחב יותר במחזור הבא, במשחק שייערך ביום שני ה-26.8 מול בית"ר ירושלים.


דן ביטון. שער יתרון שלו לא הספיק (דני מרון)

הקשר תום מונד דיבר עם התקשורת אחרי ההפסד: "הורדנו קצת את הראש אחרי הגול הראשון, ננסה לתקן שבוע הבא. אם היינו עושים את ה-0:2 היה יותר קל, אבל זה לא מצדיק את זה שהורדנו את הראש ככה. אני מאמין שבהמשך יהיה בסדר".

בתוך כך, מנהלת הליגה הודיעה שהמשחק מול בית"ר ירושלים בשבוע הבא, במסגרת המחזור השני, ייערך באצטדיון "המושבה" בפתח תקווה בשעה 20:30.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי