אכזבה בהפועל אשקלון: "יצאנו פראיירים, אנחנו נאיביים"

טל איילה
טל איילה | ערן לוף

הדרומיים לא מרוצים מה-1:1 מול בני יהודה, אליאור סיידר מותיר רושם חיובי באימונים, בעיות כלכליות מונעות את החתמתו. טל איילה: "המקום שלנו בליגת העל". כמה מאוהדי הקבוצה קיללו את עוז ראלי. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

שבוע שני ברציפות איבדו אמש (שבת) שחקני הפועל אשקלון יתרון. בשבוע שעבר מול הפועל חיפה זה נגמר עם הפסד 3:1 והפעם עם 1:1 מול בני יהודה. למרות הנקודה שהפעם השיגו שחקניו של יובל נעים, בקבוצה לא הסתירו את האכזבה. "יצאנו פראיירים", אמרו במועדון, "אנחנו נאיביים, אבל קבוצה טובה. עם צירוף של שניים-שלושה שחקנים נישאר בליגה".

ואם מדברים על חיזוק, אז במועדון מקווים להשלים בקרוב מאוד צירופו של שחקן זר להתקפה. כמו כן, החלוץ אליאור סיידר, שמתאמן כבר למעלה משבועיים עם הקבוצה, ימשיך להיבחן. סיידר מותיר רושם חיובי באימונים, אך בין היתר בשל הבעיות הכלכליות טרם נסגרה העסקה. היתרון של סיידר שהוא יכול לשחק גם באגף וגם בחוד כמספר "9".

טל איילה, שכבש את שני השערים של הקבוצה העונה, אמר בסיום: "אני שמח על השערים, אבל אני חושב שמבחינת צבירת נקודות היינו צריכים להיות עם יותר נקודות. היה משחק שקול ובני יהודה השתלטה עליו לקראת הסיום. ננוח בפגרה ונחזור חזקים יותר. יש פה מקום טוב עם אנשים חמים שרוצים לתת הכל, זה מועדון טוב עם קהל שמקומו בליגת העל. לגבי החלק ההגנתי באגף שלי, אם יש משהו לעשות אשמע את זה מהמאמן".

בסיום המשחק התרחשה תקרית לא נעימה בין כמה מאוהדי הקבוצה למגן עוז ראלי שספג קללות. אותה תקרית גונתה על ידי המאמן יובל נעים.

טל איילה. כבש, אבל מאוכזב מאיבוד הנקודות (ערן לוף)
טל איילה. כבש, אבל מאוכזב מאיבוד הנקודות (ערן לוף)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי