חוזר לשכונה: החלוץ יונתן כהן סיכם לעונה בבני יהודה

יונתן כהן
יונתן כהן | צילום: אריאל שלום

לאחר ה-1:1 מול הפועל אשקלון, הכתומים השיבו את החלוץ ששייך למכבי תל אביב לעונה נוספת. יצטרף בימים הקרובים לאימונים. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

חמישה ימים בלבד חלפו מהניצחון המרשים על מכבי חיפה ובני יהודה נחתה אמש (שבת) לקרקע. הזהובים סיימו ב-1:1 מול הפועל אשקלון וירדו מאוכזבים.

ועדיין, בני יהודה יכולה להיות מרוצה מאחר והמועדון הודיע על צירופו של החלוץ יונתן כהן שהושאל אשתקד ממכבי תל אביב ופתח במדיה את העונה. כהן ישוב לאימונים של הכתומים בימים הקרובים ויצטרף בהשאלה לעונה נוספת. כעת הקבוצה מהשכונה תנסה לצרף שניים-שלושה שחקנים חדשים במהלך פגרת הנבחרות. כהן בן ה-21 כבש אשתקד ארבעה שערי ליגה ב-27 משחקים בבני יהודה והעונה הספיק להבקיע שער אחד במדים הצהובים במסגרת האירופית. 

בני יהודה מחכה למכבי תל אביב גם בנוגע לאליאל פרץ, דור פרץ ושגיב יחזקאל. במועדון ממשיכים לבחון את ההצעה של הצהובים לקלוט את מרסלו ובמקביל מנהלים משא ומתן על רמזי ספורי. שחקן זר צפוי לנחות להתרשמות כבר בתקופה הקרובה. דן מורי, שחתם בשבוע שעבר, צפוי לפתוח בהרכב כבר במחזור הקרוב מול הפועל חיפה בסמי עופר.


כהן, חוזר לכתום (אריאל שלום)

המאמן יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "היינו שווים יותר מאשר נקודה אחת והייתה לנו כמות אדירה של מצבי הבקעה. חזרנו מפיגור ואני גאה בשחקנים על משחק הלחימה שלהם. לא עושים סיכומים לאחר שני מחזורים. עכשיו יוצאים לפגרת הנבחרת ואנחנו נתחזק במספר שחקנים ונחזור רעננים".

אלמוג בוזגלו.
אלמוג בוזגלו. "לא חזיר" (עדי אבישי)

אלמוג בוזגלו הוסיף: "יש לנו ארבע נקודות ויכולנו להוציא יותר. עם קצת יותר ריכוז וניצול התקפות מתפרצות יכולנו להוציא יותר, אנחנו לא חזירים כי מדובר במגרש קשה והרבה קבוצות יאבדו בו נקודות".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי