אלי כהן מועמד מוביל לתפקיד המאמן של בית"ר ירושלים

אלי כהן. לא יקבל חוזה לעונה וחצי
אלי כהן. לא יקבל חוזה לעונה וחצי | צילום: עדי אבישי

מועמדותו של עמיר תורג'מן ירדה מהפרק, "השריף" מוערך על ידי אלי אוחנה. אדם לאנג לא סיכם את תנאיו ולא ברור אם יגיע, בניון יפתח הערב במקומו של עזרא (20:30, ספורט1). אלקה עבר בבקרה ונכלל בסגל אשדוד

(גודל טקסט)

בשולי המשחק הערב (שני, 20:30, ספורט1) מול מ.ס אשדוד במסגרת המחזור השני בליגת העל, בבית"ר ירושלים ממשיכים לעסוק במספר נושאים נוספים.

הבלם ההונגרי אדם לאנג, שעל מועמדותו פורסם בספורט1 וקבוצתו דיז'ון הודיעה כבר כי הוא עובר לבית"ר, עדיין לא סיכם את תנאיו ולא ברור אם יגיע לבית וגן. מתקיימות שיחות בנושא ובמועדון מאמינים שיגיע בלם זר עוד במהלך השבוע הקרוב.

בנושא המאמן, מועמדותו של עמיר תורג'מן, מאמן בית"ר תל אביב/רמלה ועוזר מאמן בנבחרת ישראל ירדה בשלב זה מהפרק. הסיבה: תורג'מן, שנפגש עם נציג הבעלים, אלי אוחנה, מתעקש להגיע עם הצוות שלו ובבית"ר לא מוכנים. המועמד המוביל הוא אלי כהן ("השריף") שמוערך מאוד על ידי אוחנה.

אלי כהן. אוחנה מעריך את השריף (עדי אבישי)
אלי כהן. אוחנה מעריך את השריף (עדי אבישי)

בנוגע למשחק מול אשדוד, יוסי בניון יפתח בהרכב במקום חן עזרא, שלא התאמן באופן סדיר בימים האחרונים בגלל מכה בצלעות.

הרכב משוער: בוריס קליימן, אריק סאבו, אנטואן קונטה, מיקי סירושטיין, מרסל הייסטר, דוד קלטינס, קלאודמיר פריירה, יוסי בניון, ז'אורז'יניו, עידן ורד, איתי שכטר.

אדם לאנג. לא ברור אם יגיע (טוויטר)
אדם לאנג. לא ברור אם יגיע (טוויטר)

בלסינג אלקה ייכלל בסגל של מ.ס אשדוד
מ.ס אשדוד, שתפגוש הערב (20:30, ישיר בספורט1) את בית"ר ירושלים במושבה, קיבלה חיזוק משמעותי לקראת ההתמודדות. 

החלוץ הניגרי בלסינג אלקה, שרק אתמול חתם, עבר בבקרה התקציבית ויהיה בסגל למשחק. אלקה בן ה-21 חתם לארבע שנים בקבוצה והגיע בעסקה המוערכת במיליון יורו. 

גם הבלם ויקטור גנב צפוי לשחק. הבולגרי הספיק לפגוש את בית"ר עם בוטב פלובדיב במוקדמות הליגה האירופית בקיץ (1:5 לבולגרים בסיכום). בהגנה קרלו ברוצ'יץ' יחזור לאגף שמאל אחרי שהתאושש מפציעה בקרסול.

הרכב משוער: ירדן קרישטול, טום בן זקן, ניר ברדע, ויקטור גנב, קרלו ברוצ'יץ', תום מונד, יובל יעקבוביץ' (רועי בקל), גדי קינדה, אדילסו באהייה, דן ביטון, דין דוד (מאוריסיו)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי