סכנין תקבל תשובה לגבי טוטוביצקי ביממה הקרובה

אנדריי טוטוביצקי (משאל)
אנדריי טוטוביצקי (משאל) | טוויטר

במועדון מקווים כי עד מחר יגיע השחקן לפתרון מול שחטאר דונייצק וינחת בישראל, אך בקבוצה פסימיים. פליקס נעים מחפש אחר חלוץ זר

(גודל טקסט)

ראשי בני סכנין מקווים כי כבר ביממה הקרובה יידעו אם הקשר האוקראיני אנדריי טוטוביצקי יצטרף לקבוצה. השחקן הבטיח כי עד היום (שישי) יעביר את התשובה הסופית אם הצליח להגיע לסיכום מול קבוצתו האוקראינית שחטאר דונייצק על שחרורו. אם זה אכן יקרה, טוטוביצקי יעלה על טיסה הקרובה לישראל ויצטרף לקבוצה של פליקס נעים.

אם בתחילת השבוע היו אופטימיים לגבי הצטרפותו של הקשר אז כעת כבר נשמעים אחרת. "אם הוא לא הגיע עד עכשיו, אז כנראה הוא כבר לא יגיע", אמרו במועדון. בכל מקרה בסכנין כבר בוחנים אופציות נוספות בעמדת הקישור. עמדה נוספת שמטרידה את הקבוצה היא עמדת החלוץ ולמרות פתיחת עונה טובה של החלוץ עידן שמש בסכנין רוצים להתחזק בחלוץ נוסף.

במועדון רצו את מוחמד עוואד ממכבי חיפה אבל הירוקים הבהירו כי אין כל כוונה להשאילו ודווקא שון וייסמן מועמד להשאלה אבל בסכנין לא מעוניינים בשחקן בשלב זה. אופציה של חלוץ זר כרגע נראית יותר רלוונטית וזאת למרות חזרתו של הברזילאי לוקאס גאושו לסגל הקבוצה. הבלם סארי פלאח ממשיך בתהליך השיקום של הפציעה וככל הנראה יהיה כשיר רק בעוד שבועיים. הבלם /מגן מארון גנטוס שנפצע במשחק הניצחון על הפועל עכו צפוי להיות כשיר למשחק הקרוב מול מכבי תל אביב.

פליקס נעים (ערן לוף)פליקס נעים. מחפש אחר חיזוק להתקפה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי