הפועל ב"ש גיששה אצל סכנין לגבי מוגרבי, טוטובצקי לא יגיע

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | ערן לוף

האלופה בדקה אפשרות לצרף את שחקן הכנף של סכנין בשל החשש מעזיבתו של טוני וואקמה, בקבוצה מהמגזר לא ישחררו אותו לפני ינואר. טוטוביצקי לא יצטרף לסגל של נעים

(גודל טקסט)

רגע לפני סיום מועד ההעברות נראה כי האלופה הפועל באר שבע מחפשת שחקנים לחלק ההתקפי. אחד השמות שעלו הוא של חלוץ בני סכנין, פיראס מוגרבי. גורמים באלופה פנו לראשי הקבוצה מהמגזר ובדקו את האופציה לשחרר את השחקן כאשר בבירת הנגב מבינים  שככל הנראה יצטרכו להיפרד בחודש ינואר מטוני נוואקמה.

גורמים בסכנין סיפרו כי לא פסלו את ההצעה על הסף, אבל בשלב זה נראה כי העסקה לא תתבצע לפחות עד מועד ההעברות הבא. "אם סכנין רוצה להגיע לפלייאוף עליון אז היא חייבת להשאיר את מוגרבי וגם בהנהלה מבינים זאת", אמרו במועדון. בינתיים בקבוצה סיפרו כי האופציה של הקשר האוקראיני אנדריי טוטוביצקי ירדה מהפרק לאחר שהשחקן לא הצליח להביא את השחרור מקבוצתו שחטאר דונייצק.

בסכנין כעסו על השחקן שלטענתם הבטיח כי זו לא תהיה בעיה להעבירו לישראל. במועדון עובדים שעות נוספות בכדי לבדוק אופציות של שחקנים זרים אחרים אבל נראה כי בשל סיום מועד ההעברות, הזר שיגיע יהיה לבסוף שחקן חופשי. במועדון גם בודקים אופציות של שחקנים ישראלים, אבל טרם מצאו שמות רלוונטיים.

פיראס מוגרבי (ערן לוף)
פיראס מוגרבי. בקבוצה מהמגזר לא מוכנים לוותר עליו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי