בבית"ר ירושלים התמהמהו, שלומי ארבייטמן מתקרב למכבי פתח תקווה

שלומי ארבייטמן
שלומי ארבייטמן | דני מרון

אחרי עזיבת גיא מלמד, המלאבסים חולמים על צירוף החלוץ לשורותיהם, ופתחו במשא ומתן. יעקב שחר לא מוכן לשחרר את שון וייסמן, עמית זנטי ורז מאיר

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה מנסים ביממה האחרונה של חלון העברות לחזק את הסגל. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, המאמן קובי רפואה דרש חיזוק מיידי אך בהנהלה הבהירו: כדי לצרף שחקנים נצטרך לשחרר, ומי ששוחרר ולמעשה נמכר להפועל באר שבע הוא החלוץ גיא מלמד.


בשעות האחרונות נסגרה סופית העברתו של החלוץ בן 24, שחתם לחמש עונות במדי האלופה. מלמד סיכם את תנאיו לחמש שנים במועדון, העברתו סוכמו בין מכבי פ"ת להפועל תדיראן ב"ש, והוא עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם במועדון.

 


מלמד: "אני שמח מאוד להצטרף להפועל ב"ש ומקווה מאוד להוכיח את עצמי במדי אלופת המדינה. חשוב לי להודות לראשי מכבי פ"ת ובמיוחד לאבי לוזון על ההזדמנות שהעניקו לי, לגלעד קצב שעזר לי מאוד, וכמובן לאלונה ברקת, אסי רחמים וברק בכר על האמון בי. יש לי עוד תקופת החלמה קצרה, אבל אני כבר מחכה לעלות לדשא בטרנר שעד היום חוויתי אותו כשחקן יריב, והיום הופך לבית שלי".


שלומי ארבייטמן. מתקרב למושבה

שלומי ארבייטמן. מתקרב למושבה (דני מרון)


ומאלה שהולכים לאלה שמתקרבים: שלומי ארבייטמן שהיה במו"מ עם בית"ר ירושלים מתקרב למלאבסים. בבית"ר התמהמהו עם החלוץ יתר על המידה וכעת הוא נמצא במו"מ עם הקבוצה של קובי רפואה. בנוסף, נכון לרגע זה יעקב שחר אינו מוכן לשחרר את שון וייסמן, עמית זנטי ורז מאיר כאשר בפ"ת ככל הנראה יסתפקו במגן ימני. עופר ורטה, אייל משומר וליאור לוי שחזר לתמונה הם המועמדים, כאשר בקבוצה מאמינים שאחד מהם יסגור.


זר שישי כבר לא צפוי להגיע, לפחות ביממה הקרובה, ובמועדון מאמינים שיוכלו למצוא שחקן חופשי גם אחרי תום חלון ההעברות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי