חוסה רודריגס חתם במכבי ת"א. קרויף: "יראה מה הוא שווה"

רודריגס
רודריגס | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

המאמן דיבר על החתמתו של הקשר הספרדי, שיירש את המספר 6 שהיה שייך לאלברמן. הגיע ממיינץ בהשאלה עד תום העונה ואמר: היו לי הצעות נוספות, אבל בחרתי לבוא לכאן אחרי ששוחחתי עם ג'ורדי

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי. מכבי תל אביב השלימה את מכסת הזרים עם צירופו של הקשר הספרדי חוסה רודריגס (22), הרכש העשירי של הצהובים. השחקן הושאל לעונה ללא תמורה ממיינץ הגרמנית ולצהובים תהיה אופציה לרכוש אותו. הוא קיבל את החולצה עם הספרה 6, שהייתה שייכת לגל אלברמן.

"רודריגס הוא שחקן שלמרות גילו הצעיר עבר לא מעט בקריירה שלו עד כה. הליגות והמועדונים בהם היה מעידים על היכולות והאיכויות שלו. אנו מאמינים שהוא זקוק לביטחון ולהיות במקום המשחק את הכדורגל המתאים לו. מכבי יכולה לתת לחוסה את הבמה הזאת על מנת שיוכל להראות את שוויו האמיתי ולשחק משחקים רבים במהלך העונה", אמר ג'ורדי קרויף לאתר הרשמי של הצהובים.

השחקן עצמו אמר: "היו לי הצעות נוספות לצאת בהשאלה ממיינץ, שלא היו משאילים אותי לכל מועדון, אך לאחר ששוחחתי עם ג'ורדי בחרתי להצטרף למכבי ת"א".

רודריגס שיחק במחלקת הנוער של ריאל מדריד והפך לשחקן הצעיר בהיסטוריה שלה שמופיע בליגת האלופות. בשלוש השנים האחרונות שיחק בלה קורוניה, גלאטסראיי ומיינץ שרכשה אותו בעונה שעברה, אך השאילה אותו בינואר למלאגה. 


השלים את מכסת הזרים של מכבי ת"א. חוסה רודריגס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי