מכבי פ"ת תקבל 5% ממכירה עתידית של גיא מלמד

גיא מלמד
גיא מלמד | אודי ציטיאט

בקבוצה מסכמים את עסקת החלוץ, כשגם הוא הרוויח לא מעט כסף מהמעבר עקב סעיף בחוזהו. המלאבסים לא סיימו להתחזק ושני שחקנים חופשיים צפויים להגיע כולל זר

(גודל טקסט)

חלון ההעברות אמנם נסגר אתמול (שלישי) באופן רשמי, אך במכבי פתח תקווה לא סיימו להתחזק. שלומי ארבייטמן חתם על חוזה לעונה אחת וצפוי להיות בסגל כבר למשחק ביום שני, מול האקסית המיתולוגית בית"ר ירושלים. ארבייטמן עדיין לא החליט איזה מספר יתנוסס על גבו.

לקובי רפואה הובטחו על ידי ההנהלה שני שחקני רכש נוספים, כאשר אלו כמובן יהיו שחקנים חופשים אותם מותר להחתים. אייל משומר, עופר ורטה וליאור לוי עדיין מועמדים, אלא שכרגע בצוות המקצועי לא מתלהבים לצרפם. בנוסף צפוי להגיע קשר התקפי חופשי, ובקבוצה ציינו כי הם לא מתכוונים להישאר עם חמישה זרים.

גורמים בקבוצה ניסו לשכנע את אבי לוזון להסיר את תביעתו האישית כנגד אליסון דוס סנטוס (בחיפה לא הסתפקו רק בהסרת התביעה הכוללת נגד המועדון), אבל לוזון סירב ובחיפה החליטו למנוע את השאלתם של עמית זנטי ושון וייסמן למלאבסים. "אבי צודק לחלוטין במקרה הזה. אליסון נתן מילה ולא עמד בה", אמר גורם בכיר במועדון.

וממי שהגיע למי שעזב: כפי שפרסמנו אתמול לראשונה, לוטם זינו חתם עם הקבוצה על הסכם ויתור על חוזהו וזכה לפיצוי כספי קל מהמועדון. בפ"ת ידעו שאם זינו ישאר, הם ייאלצו לשלם את שכרו עד תום העונה ומנגד הקשר רצה לסיים את המו"מ מול הפועל עכו.

גיא מלמד. גם הוא הרוויח מהמעבר
גיא מלמד. גם הוא הרוויח מהמעבר (אודי ציטיאט)

כידוע גיא מלמד חתם באופן רשמי על חוזה ל-5 עונות בשורות הפועל ב"ש, כאשר האלופה שילמה כ-400 אלף יורו עבור העסקה: 300 אלף יורו למכבי פ"ת (סעיף השחרור הראשוני-למרות שתאריך ה-30.8 בו פג סעיף השחרור עבר), ועוד 100 אלף יורו למלמד (שבחוזהו מצויין שבכל עסקה של 300 אלף יורו ומעלה הוא יקבל 100 אלף יורו). בכך חסכה הקבוצה של קובי רפואה, את התשלום למלמד. לספורט1 נודע שבחוזה שנחתם בין הצדדים, פ"ת תקבל 5% ממכירה עתידית של החלוץ.

עומר דנינו ומנור סולומון, ששהו עם הנבחרת הבוגרת בשני המשחקים מול מקדוניה ואיטליה, יחזרו להתאמן לקראת המשחק החשוב. "במכבי פ"ת תמיד התוצאה הקרובה תשפיע. אחרי הפועל חיפה, אמרו שלא נהיה בפלייאוף העליון. אם ננצח את בית"ר, פתאום נשתווה בנקודות למובילת הטבלה" אמר גורם בקבוצה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי