בבאר שבע מתעקשים: אוחנה לא בסגל מסיבה מקצועית

ברק בכר
ברק בכר | AFP

הקשר נופה לקראת המשחק מול לוגאנו (22:00, שידור ישיר בספורט1) ובמועדון שוללים אפשרות שמדובר בסדרת חינוך. ברק בכר נראה מוטרד ואף אמר למקורביו: "היינו צריכים להיות עכשיו בליגת האלופות"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע השלימה את ההכנות לקראת המשחק הערב (חמישי, 22:00, ספורט1) מול לוגאנו בפתיחת הליגה האירופית. הקפטן אליניב ברדה לא יהיה בסגל, וחבריו יצאו בלעדיו לבית המלון באשקלון, שם ישהו עד סמוך למועד ההתמודדות. שחקן נוסף שנותר בחוץ באופן מפתיע הוא מיכאל אוחנה ובמועדון מתעקשים שמדובר בסיבה מקצועית.


על-פי האימון המסכם גברו ההערכות שדן איינבינדר יעלה ב-11 של ברק בכר. מנגד, התקבלו דיווחים סותרים בעניינו של בן שהר. מלך שערי הקבוצה החלים מהשבר בעצם הבריח, ואפילו קיבל אור ירוק מהצוות הרפואי לחזור לפעילות מלאה. עם זאת, בצוות המקצועי מעדיפים שלא להפעיל עליו לחץ, ומשאירים בידיו את ההחלטה אם להיכלל מחר בסגל. 

 


אולי בגלל אפרוריותה של היריבה, ואולי מפני שהעיר האדומה עדיין מלקקת את פצעי ההדחה מרגלי מאריבור, החגיגה האירופית אינה מושלמת. תחושת ההחמצה בעקבות ההדחה מהצ'מפיונס התחזקה אמש עם ההופעה של הסלובנים בשלב הבתים. "היינו צריכים להיות שם", אמר המאמן ברק בכר בשיחה פרטית.


בכר נראה מוטרד. שלא כתמול שלשום, הוא מיעט בדיבורים ובשלבים מסוימים של האימון שמר על דיסטנס מהשחקנים. "הכל בסדר, ניצחון על לוגאנו וביום ראשון מול בני יהודה ואף אחד לא ישאל שאלות מיותרות", אמר גורם בקבוצה.


יותר מ-12 אלף "מיני מנוי" לשלושת משחקי הבית של האלופה במסגרת שלב הבתים נמכרו עד כה, ובמהלך היום אפשר יהיה לרכוש את הכרטיסים שנשארו.


ברק בכר. עדיין כואב את ההדחה מהצ'מפיונס (אודי ציטיאט)
ברק בכר. עדיין כואב את ההדחה מהצ'מפיונס (אודי ציטיאט)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי