פרשת כהן הוכיחה: טביב לא מפחד לחנך את אוהדי בית"ר

אלי אוחנה ואלי טביב
אלי אוחנה ואלי טביב | דני מרון

שרון ניסים בטוח שפרידה מאיש מקצוע בעקבות התבטאויות גזעניות, היא עוד נקודה בסדרת החינוך שמעביר הבעלים את הקהל, רק שזה לא יביא שחקן מוסלמי למועדון בקרוב. בסוף יריצו גם אותו לראשות העיריה

(גודל טקסט)

דווקא עכשיו? דווקא כשהכל הולך כל כך טוב ובית"ר ירושלים נראית כמו מי שיכולה סוף כל סוף לחזור באמת לצמרת, מגיע הזעזוע הזה עם אלי כהן?

הפרשה החדשה היא בעיניי המשך ישיר לדרך חסרת התקדים שעושה אלי טביב להבראת בית"ר ירושלים. זוכרים את ארקדי גאידמק, שזרק פה כסף ללא הכרה רק כדי להיות ראש העיר?

יכול מאוד להיות שבעוד כמה שנים יבקשו מטביב לקחת על עצמו את התפקיד, כי סדרת החינוך שמעביר טביב את הקהל הירושלמי היא משהו שנראה לפני כמה שנים כבלתי אפשרי.

טביב בין אוחנה לכהן. ראש העיר הבא?
טביב בין אוחנה לכהן. ראש העיר הבא? (עדי אבישי)

שלא תתבלבלו: זה לא אומר שבחלון ההעברות בינואר ינחת שחקן מוסלמי בטדי, אבל זה כן אומר שבשלב הזה של התהליך טביב דאג להבהיר שעם התבטאויות כאלה, אלי כהן כבר לא יכול להיות חלק מבית"ר החדשה. כהן תמיד היה מאמן שמשתדל ככל יכולתו לרצות את האוהדים שלו. כשהיה בהפועל תל אביב, היא הייתה "תמיד בלבו", וכשעבר לבית"ר, גילינו שגם בית"ר הייתה שם בלב מאז ומעולם.

כשהביאו את שני הצ'צ'נים, הוא ריצה את הבעלים וחיבק אותם ללא הכרה. בימים האחרונים טען שגאידמק אילץ אותו להביא אותם, ופתאום הוא מתאמץ לקיים את חלקו ב"סולחה" עם האוהדים ומבטיח שלא יהיו מוסלמים בבית"ר. וכך מי שתדמיתו הייתה תמיד קשוחה וכונה "השריף" מתברר כהיפך הגמור.

אתמול (רביעי) הוא הוכיח שאלי כהן שייך לעבר האפל של בית"ר ולא לעתיד השפוי שלה. לאורך שנים הוא דאג לרצות את הבעלים שלו, הפעם הוא לא קרא נכון את המפה, ונזרק. בצדק.

אוהדי בית
אוהדי בית"ר ירושלים. סדרת חינוך מהבעלים (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי