"לא היה צריך לפטר את כהן, הרוב בבית"ר בעד שחקן ערבי"

אלי כהן, אלי טביב ואלי אוחנה
אלי כהן, אלי טביב ואלי אוחנה | עדי אבישי

אברהם לוי, מנהל הקבוצה המיתולוגי של בית"ר ירושלים, התייחס בראיון ל-103FM לעזיבת היועץ המקצועי: "היה צריך לתת לו לרדת מהעץ. קבוצה לא צריכה לבנות את עצמה על הקומץ"

(גודל טקסט)

פרשת עזיבתו של היועץ המקצועי אלי כהן מבית"ר ירושלים, אחרי עשרה ימים בלבד, ממשיכה להסעיר את כל מי שהקבוצה יקרה לו. היום (חמישי) התראיין בתכנית הספורט של 103FM אברהם לוי, מנהל הקבוצה המיתולוגי של הקבוצה בעבר, שעבד עם כהן בבית"ר.

"אצלנו לא היו מקרים כאלו, פרט לאלי פוקס שאימן חודש ימים ופוטר", התייחס לוי לזמן הקצר שכהן עבד בקדנציה הרביעית שלו, "זה לא מתאים לבית"ר. אני חושב שלא היה צריך לפטר את כהן, היה צריך לתת לו לרדת מהעץ. הוא מתחרט על מה שהוא אמר. הייתה לו פליטת פה. הוא דיבר איתי והוא אמר לי שלא מפריע לו לאמן ערבים, אבל כרגע זה לא מתאים. הוא אמר את מה שהוא אמר בשעה שתיים עשרה בלילה, לא פנים אל פנים. הוא לא התכוון באופן כללי. הוא עשה טעות כשהוא לא אמר 'שההנהלה תחליט אם לצרף או לא שחקן ערבי'".

צירוף שחקן ערבי לבית"ר: "בית"ר תמיד הייתה בעד שחקנים ערבים – דרוזים, ותמיד היו לנו מו"מ שנפלו בגלל כסף. אין לבית"ר כוונה לצרף שחקן ערבי? עובדה שפיטרו אותו. אני אומר שבית"ר בעד להביא ערבי לבית"ר, ואם מישהו אמר שלא הוא התכוון שלא כרגע. הרוב בבית"ר בעד שחקן ערבי, אם יש קומץ, לא עליו בית"ר צריכה לבנות את עצמה. ראינו בזמן האחרון שהשתנו דברים בקבוצה. הקבוצה עוד לא זומנה לבית הדין אחרי שלושה משחקי ליגה".


הסיבה האמיתית לפיטורים:
"אני מקווה מאוד שהפיטורים לא הגיעו על רקע של דברים אחרים ולו אותו ראיון, אוי ואבוי לנו אם כן. כואב לי אם פיטרו אותו על רקע של דברים אחרים. אני אוהב אותו. הוא מאמן טוב ובן אדם טוב. כואב לי אם פיטרו אותו בגלל שאוחנה רצה אותו ולא טביב. תמיד הייתי בעד המאמן. בית"ר השנה קבוצה טובה שיכולה ללכת למעלה, חבל שדברים אחרים יפריעו לה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי