דראפיץ': לא צריך להיות חוצפנים, ההפסד באירופה יעזור למכבי

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

מאמן מכבי נתניה דיבר במסע"ת לקראת המשחק המסקרן מול סגנית האלופה ביום שני: "כשאני ישן בלילה אני מדמיין את עצמי במקומו הכי גבוהים, ואז מתעורר", "אם ערן לוי ודיא סבע רוצים להגיע לנבחרת שיראו המשכיות"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק החשוב ביום שני מול מכבי תל אביב. הבוקר (שישי) ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

המאמן סלובודאן דראפיץ' אמר: "מה שקורה למכבי באירופה לא ישפיע על הליגה וראינו את זה כששיחקנו מול באר שבע. אנחנו לא יודעים איך הם ישחקו נגדנו אבל מכבי זו מכבי. אין ספק שכל הפסד באירופה יגרום להם להילחם על הלחם והחמאה בליגה. הסגל שלהם רחב וחזק, מדובר באחת הקבוצות הטובות בליגה וזה לא משנה איך הם שיחקו באירופה".

סגנון המשחק: "מכבי נתניה משחקת תמיד אותו הדבר ואנחנו רוצים לחבר את הקהל ולשחק בצורה אטרקטיבית. זה מה שאנחנו יודעים בינתיים וכרגע זה הולך. אם לא נשנה את זה".

היריבה: "אנחנו פחות מתייחסים ליריבות אלא יותר לטעויות שלנו. אנחנו צריכים להיות במיטבנו. גם נגד רעננה כשפירגנו לנו היו הרבה טעויות. אתה לא יכול להיות דומיננטי מול מכבי וראינו את זה גם במשחק מולם בגביע הטוטו שהיינו טובים ויכולנו להפסיד. זה מאוד תלוי באיך מכבי ישחקו כי היא קבוצה מובילה פה ולא צריך להיות חוצפנים ולדבר יותר מידי. כמו שאמרתי מול ב"ש, כל תוצאה חוץ מהפסד היא טובה".

השאננות שהייתה מול עכו: "קודם כל זו מכבי ת"א ואי אפשר להיות שאננים במשחק כזה. יהיה איצטדיון מלא ואנחנו מרגישים שיש התעניינות. זו לא עכו אלא מכבי תל אביב והשחקנים יגיעו מוכנים".

סלובודאן דראפיץ'. צנוע (אודי ציטיאט)
סלובודאן דראפיץ'. צנוע (אודי ציטיאט)

הציפיות: "שאני הולך לישון בלילה אני מדמיין את עצמי במקומות הכי גבוהים שיש. אז אתה מתעורר ואומר אוקיי: 'זה לא פשוט להגיע למקומות האלה'. אנחנו עדיין במקום השלישי ויש פה שמונה שחקנים שמשחקים פעם ראשונה בליגת העל. אתה לפעמים צריך לדאוג להם כמו לילדים שלך: מה הם עושים, איפה הם מבלים וכו'. אני רוצה לראות קבוצה שמתקדמת ממשחק למשחק. כשאראה כמה משחקים טובים וניצחונות אז נתקדם. כל הקבוצות שאימנתי והגיעו לפלייאוף העליון עשו איזשהו רצף, ופה עוד אין רצף כזה".

על ערן לוי, דיא סבע והנבחרת: "לפני שבועיים דיברו שערן לוי לא יכול בכלל לשחק בליגת העל. עכשיו שהוא נתן גול אומרים שהוא צריך להיות בנבחרת. אני כל הזמן טענתי שמה שיש לערן לוי ברגליים ובראש אין לאף שחקן בארץ וראינו את זה במשחק האחרון. אם הוא ודיא רוצים להגיע לנבחרת הם צריכים רצף של משחקים ואז נוכל לדבר על זה. אני יודע את היכולת שלהם, אבל בחוץ פחות. אם הקבוצה שלנו תהיה בפלייאוף העליון ותילחם על התואר והם יובילו אותה הם בהחלט צריכים להיות בנבחרת".

הסגל: "אני מבסוט מהסגל. אתמול דיברנו בצוות שבכל תפקיד יש לנו שחקנים שכל אחד מהם יכול לשחק בהרכב. אין פה הרכב ראשון או שני וזה מה שיכול לקדם אותנו".

ערן לוי. אם הוא רוצה נבחרת, שיראה המשכיות (דני מרון)
ערן לוי. אם הוא רוצה נבחרת, שיראה המשכיות (דני מרון)

דראפיץ' ועוזרו שי ברדה עוד לא תירגלו את ההרכב, אך נראה שקיימת התלבטות אחת בחוד כאשר בין עדן שרם שפתח במשחק הניצחון מול הפועל רעננה לבין חלוץ הרכש הגינאי אלחסן קייטה, שזכה למספר דקות והרשים. בצוות המקצועי ייבחנו את כושרו ולאחר מכן תתקבל ההחלטה.

בקבוצה ערכו אמש אסיפת וידאו על הניצחון על הפועל רעננה, כאשר לצד הדברים הטובים, הצוות המקצועי הראה לשחקנים את איבודי הכדור בחצי המגרש שלהם. "אסור לנו לאבד כדורים ב-25 המטרים שלנו, כי ראינו שכל איבוד כדור הפך למתפרצת שכמעט נענשנו עליה.

עדן שרם. התלבטות בינו לבין קייטה (עדי אבישי)
עדן שרם. התלבטות בינו לבין קייטה (עדי אבישי)

"לא ניגרר למשחק הגנתי למרות שמדובר במכבי תל אביב. אנחנו באים לשחק את המשחק שלנו, גם אם מדובר במכבי תל אביב", אמרו במועדון לקראת המשחק מול סגנית האלופה.

נכון לרגע זה, כ-5,000 אוהדים הבטיחו את מקומם באצטדיון. כ-1,500 כרטיסים נמכרו לאוהדי נתניה בנוסף ל-3,000 המנויים ובנוסף, אוהדי מכבי רכשו עד כה כ-500 כרטיסים מתוך 1,500 שהוקצו להם.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי