גורם בהפועל עכו: דורה דיבר יותר מדי אחרי הניצחון על חיפה

דורה
דורה | ערן לוף

אווירה קשה בקבוצה לאחר ההפסד הדרמטי לאשקלון והמאמן ספג ביקורת: "הוא היה צריך להגיב אחרת במחצית השנייה". זינו נפצע וייבדק, איבה צפוי להיעדר גם מול בני יהודה

(גודל טקסט)

 "האווירה בחדר ההלבשה הייתה דיכאון", הודה אחד משחקני הפועל עכו לאחר ההפסד של קבוצתו 2:1 להפועל אשקלון בדקה ה-90. עכו אומנם הובילה במשחק ולמרות שהמארחת נותרה בעשרה שחקנים, היא ביצעה מהפך דרמטי והנחילה לעכו הפסד כואב.  

"באנו יותר מדי מנופחים. היה נראה כי הניצחון של חיפה בלבל כאן כמה אנשים", אמר גורם בעכו והוסיף: "דורה התראיין יותר מדי אחרי הניצחון על חיפה וההכנה המנטלית הייתה לקויה". גם חלק מהשחקנים חטפו ביקורת: "כאשר אשקלון נותרה בעשרה שחקנים היינו צריכים לסיים לפחות בתיקו. יש שחקנים שאולי חשבו שהמצב שלנו אחר. אנחנו קבוצה ברמה של אשקלון ונכשלנו במשחק הזה". אגב גם דורה עצמו הגדיר את ההפסד כ'טיפשי'.

אם לא די בצרות המקצועיות גם מבחינה בריאותית ישנן בעיות. הקשר לוטם זינו נפצע אתמול וטרם ברור מצבו. היום יעבור השחקן מספר בדיקות והחשש שייעדר מספר שבועות. גם הקשר ברונו איבה שנפצע עוד לפני המשחק ייעדר עוד שבוע אחד לפחות ולא ישחק במשחק בשבת מול בני יהודה. במועדון החליטו לקיים אימון כבר הבוקר בכדי להשכיח את ההפסד ולהוציא את השחקנים לשבוע חדש בעיקר מבחינה מנטלית. "נעשה שיחות אישיות אם צריך והפנים כבר לשבוע הבא" אמרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי