"כבר הוכחנו מול באר שבע שאנחנו יכולים להתמודד, מבחן חשוב עבורנו"

סטפנוס קלאוס אתנסיאדיס
סטפנוס קלאוס אתנסיאדיס | ערן לוף

מכבי חיפה רוצה לבנות מומנטום מול מכבי ת"א (ראשון, 21:00), קלאוס ייאבד את מקומו ב-11, מזרחי או קאיו יפתחו. גרשון לא יהיה בסגל: "לא נסכן אותו". הקהל ימחה נגד עטר: "לא תהיה אלימות אלא מחאה לגיטימית"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה חזרה הבוקר (שישי) לאימונים לקראת המשחק מול מכבי תל אביב (ראשון, 21:00). הירוקים מבינים כי הקרב מול הצהובים הוא לא עוד משחק עבורם אלא גם עוד מבחן עבור הקבוצה של גיא לוזון בנוגע לשאיפות והיציבות הוענה. "כבר הוכחנו מול באר שבע שהעונה נוכל להתמודד מול כל היריבה וכעת רוצים לשמור על הקו לאחר הניצחון מול רעננה. משחק מבחן חשוב", אמר שחקן בחיפה.

לוזון כהרגלו צפוי להודיע על הסגל לאחר האימון המסכם אבל נראה כי בניגוד למשחקים הראשונים לא צפויים להיות שינויים מרחיקי לכת ועתיד להיות די דומה על מנת לא לפגוע בביטחון שנוצר. החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס ככל הנראה יאבד את מקומו בהרכב כאשר מי שמועמדים להחליפו הם קאיו או אופיר מזרחי והחלוץ האוסטרלי ניקיטה רוקאביצה שקיבל השבוע זימון לסגל הרחב של נבחרתו יפתח בחוד. הבלם אליסון דוס סנטוס יפתח במרכז ההגנה לצדו של דקל קינן.

לעומת זאת, רמי גרשון אמנם כבר ערך מספר אימונים מלאים עם הקבוצה ואף שיחק 60 דקות במשחק האימון מול הפועל נצרת עילית אך ככל הנראה לא צפוי להיות בסגל מול הצהובים וצפוי להשתלב רק שבוע לאחר מכן בבית מול מ.ס אשדוד. "כמו במקרה של כל שחקן, לא נסכן אף אחד ויש לנו סגל מספיק איכותי ורחב שנוכל לחכות לגרשון גם עוד שבוע נוסף", אמרו בחיפה.

הקרב מול מכבי תל אביב יהיה גם אמוציונאלי עבור אוהדי הירוקים שקרוב ל-2,000 מהם יגיעו לאצטדיון בנתניה. אוהדי חיפה מתכוונים להביע מחאה נגד החלוץ אלירן עטר שעזב הקיץ את הירוקים לטובת הצהובים. הקשר בין האוהדים לעטר ידע עליות ומורדות וחלק גדול מהקהל זועם על השחקן שהחליט לעזוב את חיפה במהלך חוזהו. במשטרת ישראל נערכים למפגש וטענו כי יבצעו בדיקות מקיפות בכל האביזרים שיוכנסו לאצטדיון. אוהדי הירוקים לא מבינים את הלחץ המשטרתי ואחד האוהדים אמר בנושא: "אנחנו לא אלימים ולא סתם נחשבים לקהל איכותי אבל מתכוונים למחות בצורה לגיטימית מול עטר".


עטר, איך תהיה קבלת הפנים? (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי