גורם בהפועל עכו: "יש כאן שחקנים עם אגו מנופח"

שחקני הפועל עכו
שחקני הפועל עכו | ערן לוף

ביקורת קשה בקרב אנשי המועדון אחרי שהקבוצה החמיצה מספר מצבים קורצים. איבה ייבדק בשנית, נאסר צפוי לקבל מקום בהרכב אחרי הפגרה

(גודל טקסט)

 אכזבה קשה בקרב אנשי הפועל עכו בעקבות ה-1:1 מול בני יהודה, שנובעת בעיקר בשל העובדה שקבוצתם הייתה טובה יותר במחצית השנייה והגיעה למספר רב של הזדמנויות, אבל לא ניצלה זאת לכדי ניצחון.

במועדון ביקרו את העובדה שחלק מהשחקנים קיבלו החלטות שגויות שיכלו להכריע את המשחק. "הגענו למספיק מצבים כדי לנצח ולא עשינו זאת. לא כל יום נקבל קבוצה כמו בני יהודה ביום כזה חלש והיינו צריכים לנצל את זה. יש כאן שחקנים עם אגו מנופח", אמרו במועדון.

עכו תצא לפגרה בשל העובדה כי משחקה מול הפועל באר שבע נדחה לחודש נובמבר ובקבוצה מקווים לבוא מאורגנים ומחוברים יותר בעוד שלוש שבועות. הקשר ברונו איבה עלה אתמול לשחק כאשר הוא אינו כשיר ואף הוחלף. השחקן ייבדק שוב וככל הנראה ייעדר השבוע מאימונים. "אולי היה צריך להשאיר אותו בחוץ", אמרו בעכו. שחקן נוסף שיחזור אחרי הפגרה הוא לוטם זינו שנפצע בשבוע שעבר ויחזור במהלך השבוע לאימונים. סיראז' נאסר שהצטרף לפני כשבועיים זכה למחאות וצפוי לקבל מקום בהרכב.


ישובו מהפגרה מאורגנים ומחוברים יותר? שחקני עכו (מאור אלקסלסי)

גם מבחינה ניהולית מקווים בעכו לעשות סדר בשבועות הקרובים כאשר המנכ"ל החדש יניב משולם שהצטרף עד לא מזמן להנהלת הקבוצה צפוי לבצע שינויים פרסונליים בהנהלת הקבוצה ואף מינוי דובר חדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי