דיאן ראדוניץ': "ההשאלה למכבי תל אביב פגעה בי, זה עשה לי רע"

ראדוניץ'. געגועים לפריצה ובדש?
ראדוניץ'. געגועים לפריצה ובדש? | צילום: ערן לוף

החלוץ קרואטי, שאכזב במדי הצהובים ורעננה, ירה: "ברגע שדברים לא התחברו, ויתרו עליי בקלות אכזרית. כדי להצליח צריך אמון מהמאמן, השחקנים והמנהל הספורטיבי"

(גודל טקסט)
עוד לפני שמכבי תל אביב נהנתה משירותיו של וידאר קיארטנסון, דיאן ראדוניץ' נחשב להבטחה הגדולה ביותר של ג'ורדי קרויף. אחרי ההעפלה מול באזל 2015/16, הצהובים צרפו את פרדראג ראיקוביץ' והחלוץ, שהתקשה להטביע חותם בליגת העל ושלב הבתים של ליגת האלופות. אחרי שמיעט לשחק, הוא הושאל להפועל רעננה וגם במדיה אכזב בגדול. מאז הספיק ראדוניץ' לשקם את המוניטין במדי לקומוטיבה המקומית, היום (שני) הוא ערך ראיון לאחד מכלי התקשורת הגדולים במולדתו והתייחס בן הייתר לתקופה שלו בליגת העל.




"ההשאלה למכבי תל אביב פגעה בי, השהות שלי שם עשתה לי רע", סיפר ראדוניץ': "הגעתי עם המון מוטיבציה להצליח, אבל ברגע שהדברים לא התחברו בשבילי אז ויתרו עליי בקלות גדולה מדי, זה היה אכזרי. אני יודע שלא הצלחתי להשיג הצלחה בישראל, גם ששיחקתי בהפועל רעננה, אבל זה ממש לא מעניין אותי. הגעתי לשם עם מוטיבציה של 150 אחוזים בכל משחק, וזה הרבה יותר מהשחקנים ששיחקו איתי בישראל. תמיד עבדתי קשה, וזה מה שהוביל אותי בקריירה. חלוצים צריכים גם אמון, במיוחד במדינה חדשה. האמון הזה צריך להגיע מהמאמן, השחקנים והמנהל הספורטיבי".



זועם על ג'ורדי. ראדוניץ' (ערן לוף) 


החלוץ סיכם: "הטעות הכי גדולה שלי הייתה לעזוב את דינמו זאגרב מוקדם מדי, זה מועדון שהייתי יכול לפרוח בו. אני מנסה להתקדם ממשחק למשחק, ועדיין בטוח שאני יכול לפרוץ בגדול". לאלו שבמקרה שכחו, ראדוניץ' כיכב בעונת 2014/15 במדי איסטרה עם 16 שערים, אך מאז הוא מתקשה לשמור על יציבות ובמהלך העונה שלו בליגת העל לא מצא את הרשת אפילו לא פעם אחת כשמדי הצהובים רשם רק שלוש הופעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי