החששות של מכבי חיפה התאמתו: אזולאי סובל מקרע

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | אריאל שלום

הקשר יעבור בדיקה נוספת כדי לאבחן את גודל הפגיעה. במועדון לא אהבו את הכותרות בנוגע למעמדו של גילי ורמוט, שיחתום בקרוב על הארכת חוזה. מאור בוזגלו יצטרף רשמית בימים הקרובים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה חזרה להתאמן אתמול אחרי ה-0:0 מול מכבי תל אביב, ולאור הביקורת הקשה שספגה הקבוצה על היכולת אותה הציגו הירוקים. בדומה לכל האימונים מפתיחת העונה, שוב לוזון צפה באימון מהצד ורק מחר צפוי להיכנס חזרה לעניינים ולהתחיל בהכנות לקראת המשחק הביתי מול מ.ס. אשדוד ביום ראשון.

"נקלענו ליום רע ונדע להתגבר על זה. עם כל הביקורת, אנחנו רק ארבע נקודות מהמקום הראשון וכבר עברנו משחקים מול הפועל באר שבע שניצחנו, שיחקנו מול מכבי תל אביב בחוץ והוצאנו נקודה", אמרו במועדון והוסיפו: "נצטרך לדעת להוציא ניצחונות מול הקבוצות הבינוניות על הנייר, אין שום פאניקה או לחץ במועדון".

סאגה נוספת שנפתחה השבוע היא סביב הדחתו של גילי ורמוט מסגל הקבוצה ועל פי ההסבר של לוזון קרתה מאילוץ ולא מהחלטה מקצועית. "ורמוט היה ונשאר שחקן משמעותי במכבי חיפה כמו שאר הסגל. אין ספק שוורמוט עוד ישחק העונה הרבה ויתרום למכבי חיפה. גילי שיחק במשחק הכי טוב שלנו העונה מול באר שבע וישחק עוד משחקים רבים", אמרו בחיפה. לא מן הנמנע כי ורמוט יפתח כבר במשחק הקרוב מול מ.ס. אשדוד". אגב, בחיפה לא מתרגשים מהעובדה שהקשר טרם חתם על חוזה חדש, כאשר כבר בקיץ הוציאו הירוקים הודעה רשמית כי הוא סיכם בקבוצה. גם בסביבתו של הקשר אישרו אתמול כי אין בשלב זה כל כוונה מצדו של ורמוט לעזוב את הירוקים.

מי שלא יהיה במשחק מול אשדוד, ולא בתקופה הקרובה, הוא שלומי אזולאי. הקשר נפצע כבר בדקה השמינית במשחק ביום ראשון סובל מקרע במפשעה, כך התברר אחרי שעבר הבוקר בדיקת אולטרסאונד. בשעות הקרובות יעבור הקשר בדיקה נוספת כדי למדוד את גודל הקרע וההשפעה שלו על שרירי הבטן, ורק לאחריה יתברר כמה זמן ייעדר השחקן. "דווקא שהוא נכנס לכושר וחזר לחייך זה קרה לו", אמרו בסביבתו של אזולאי.


שלומי אזולאי. "נפצע דווקא שחזר לחייך" (ערן לוף)

שחקן נוסף שייעדר מול אשדוד הוא עומרי בן הרוש שהורחק מול מכבי תל אביב. בשלב זה נראה כי שי בן דוד צפוי להחליפו בהרכב, וזאת כי בקבוצה עדיין לא רוצים להעמיס על רמי גרשון ומעוניינים להכניסו לעניינים בצורה הדרגתית. רועי קהת צפוי לחזור לסגל במשחק מול אשדוד, אך בשלב זה נראה כי הקשר יפתח על הספסל.

מאור בוזגלו שכבר סיכם את כל תנאיו צפוי לחתום רשמית עד סוף השבוע במועדון, ולהמשיך בתהליך השיקום שלו מול הצוות הרפואי של מכבי חיפה. 

עומרי בן הרוש. יעדר מול אשדוד (דני מרון)
עומרי בן הרוש. יעדר מול אשדוד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי