בצ'כיה מזלזלים? "הפועל באר שבע חלשה במשחקי החוץ"

שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע | אודי ציטיאט

ויקטוריה פלזן בטוחה לקראת הקרב בליגה האירופית (חמישי, 20:00, ספורט1), קרמנצ'יק: "חשוב שננצח ונוכיח לקהל שלנו". לימברסקי, פילאר והובניק ייעדרו?

(גודל טקסט)
מוליכת הטבלה הצ'כית, ויקטוריה פלזן, סימנה את המשחק מול הפועל באר שבע כהזדמנות לכבוש שערים ראשונים במפעל אחרי שהפסידה לסטיאווה בוקרשט 3:0 במשחק הראשון בבית.


הקבוצה בליגה עם מאזן של מאה אחוז הצלחה כך שההפסד לקבוצה הרומנית קלקל לצ'כים, והתקווה להעמיק את המשבר של האלופה הישראלית שסיימה ב-1:1 מאכזב מול הפועל חיפה במחזור האחרון. כתב "דנש" הצ'כי, יאן ואצק, אמר: "פלזן מרגישה שהיא פייבוריטית לקראת המשחק ביום חמישי. הצ'כים סבורים שבאר שבע חזקה בבית, אבל בחוץ היא מגלה העונה חולשה".



מיכאל קרמנצ'יק הכובש המוכשר של פלזן אמר לקראת המפגש בחמישי: "אנחנו רוצים להוכיח לאוהדים שלנו שאנחנו יכולים לנצח גם באירופה. המשחק הזה לא יכריע את גורל הבית, אבל אנחנו משחקים פעם ראשונה בבית שלנו וחשוב שניקח את הנקודות". פלזן ניצחה שלוש פעמים והפסידה פעם אחת למכבי תל אביב בארבעת משחקיה האחרונים נגד יריבות ישראליות. למרות האופטימיות בסגל, פלזן תחסר כמה שחקנים.



לא מתרשמים מהאלופה. שחקני פלזן (האתר הרשמי)


הבכיר בהם דויד לימברסקי, שעבר אתמול ניתוח מורכב בפניו אחרי ששבר עצם וייעדר מהמגרשים חודשיים בעקבות פציעה מול מלאדה בולסלב בניצחון 0:2. הקשרים ואצלב פילאר ואלש שרמק חזרו רק כעת להתאמן והם עדיין בספק. הקפטן והבלם רומן הובניק, חזר מפציעה ויהיה כשיר לראשונה מאז 27 באוגוסט כאשר גם הקשר יאן קובריק התגבר על פציעה, אבל נכון לעכשיו מתאמן עם הנוער. פלזן פתחה את העונה טוב יותר מסלביה פראג, שכבר חגגה מול מכבי תל אביב, וספרטה פראג של טל בן חיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי