ניק בלקמן: "רוצה לעלות שלב בליגה האירופית"

ניק בלקמן
ניק בלקמן | מאור אלקסלסי

חלוץ מכבי תל אביב התראיין והודה: "לקרויף היה חלק חשוב בהגעתי. האוהדים כאן פנאטיים, צריך לראות את זה כדי להאמין". ומה המטרות הנוספות להמשך העונה? צפו בכתבה

(גודל טקסט)
אחד השחקנים היותר מסקרנים שנחתו בישראל במהלך הקיץ הוא ללא ספק ניק בלקמן. מדובר בחלוץ אנגלי יהודי, שהגיע בהשאלה מדרבי קאונטי למכבי תל אביב לאחר שמיעט לשחק בשנה האחרונה בליגת המשנה באנגליה.


בלקמן סבל ממספר פציעות והתקשה לשחזר את יכולת השיא שהציג ברדינג, ממנה הגיע לדרבי, וכפי שטען ג'ורדי קרויף בכל אופן – לאחר מספר שנים של חיזורים מקריית שלום, הסכים להגיע ארצה למשך שנה בניסיון לחזור ליכולתו ולהשתלב מחדש בכדורגל האנגלי.




בלקמן העלה בעמוד היוטיוב שלו סרטון קצר על החיים בישראל וחשף: "התאקלמתי מצוין בתל אביב. זו עיר נהדרת ואני נהנה כאן מאוד. זה מקום נהדר לחיות בו. רציתי לשחק בחו"ל ולמנג'ר (ג'ורדי קרויף, א.ג) היה חלק משמעותי בהגעתי למכבי תל אביב. גם העובדה שהקבוצה בליגה האירופית משכה אותי".



קיארטנסון ובלקמן חוגגים את המהפך (אריאל שלום)


עוד אמר על ג'ורדי קרויף: "הוא מאוד טקטי ויודע לקחת החלטות חשובות וטובות ויש לו ידע נרחב, הוא גם משתמש בכלים שקיבל מאביו".



הכדורגל בישראל: "הוא מאוד טכני מחזיקים פה בכדור יותר וההתקפות ארוכות. חם כאן יותר, אבל רוב המשחקים בערב ולוקח כמה שבועות להתרגל. זה מהנה, עדיפה שמש מאשר מזג אוויר גשום".


שער הבכורה, הקהל והמטרות
: "זה היה שער חשוב אחרי שפיגרנו פעמיים והצלחנו להפוך. זה שימח אותי מאוד. האוהדים מאוד פנאטים וזה היה נהדר לחגוג איתם. גם כשהקבוצה מפסידה הם מעודדים, צריך לראות את זה כדי להאמין. אני רוצה להמשיך לכבוש, ליהנות מכדורגל ולעלות שלב בליגה האירופית. הקבוצה לא זכתה באליפות ואנחנו רוצים לעשות את זה השנה. מגיע למועדון להיות בפסגה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי