בעקבות מכת הפציעות: שני קשרים יגיעו למבחנים בבני סכנין

פליקס נעים
פליקס נעים | עדי אבישי

בקבוצה מודאגים מהשמיכה הקצרה: "נעים מסתובב אחורה ולא יודע מה לעשות". אבו סלאח חזר להתאמן, פלאח, עטאא, כליבאת ושמש יחזרו רק אחרי הפגרה

(גודל טקסט)

בני סכנין תחזור הבוקר להתאמן ותפתח בהכנות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני (21:00) בעכו. בקבוצה הביעו שביעות רצון מהיכולת במשחק האחרון למרות ההפסד 1:0 למכבי פתח תקווה אבל מכת הפציעות ממשיכה להטריד את ראשי הקבוצה.

לאור הפציעות האחרונות, אמורים להגיע למועדון בקרוב שני קשרים מדרום אמריקה שנבדקו על ידי הצוות המקצועי ואמורים להגיע למספר ימי התרשמות במועדון. "כל שחקן שיגיע קודם כל ייבחן ורק לאחר מכן יוחתם. לא נביא סתם שחקן", אמרו במועדון.

הבלם עלאא אבו סלאח חזר להתאמן בצורה מלאה ויהיה בסגל לבית"ר, הבלם סארי פלאח, הקשר ג'אבר עטאא והחלוצים מוחמד כליבאת ועידן שמש עדיין פצועים ולא ישחקו ביום שני. כל הארבעה צפויים לחזור לסגל רק לאחר פגרת הנבחרת. "הבעיה שלנו זה שאם אנחנו רוצים לחזק מהספסל, אין לנו מספיק אופציות. פליקס נעים מסתכל אחורה ולא יודע מה לעשות" אמרו בסכנין.


אוהדי בית"ר. לא יבואו ויחסכו כאב ראש (עדי אבישי)

ראשי המועדון, משטרת עכו וחברת האבטחה החלו בהיערכות לקראת המשחק מול בית"ר. העובדה שמנה לת הליגה החליטה שבמשחקים בין בית"ר לסכנין לא יגיע קהל חוץ מקלה על ההיערכות וכרגע נראה שרק 30 שוטרים ו-60 סדרנים איבטחו את המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי