באשדוד בטוחים: "עטר יעזוב בקרוב". רפואה מועמד להחליפו

ראובן עטר
ראובן עטר | ערן לוף

אחרי ה-1:0 למכבי חיפה אצבע מאשימה הופנתה למאמן: "איך לא הגיב על הפציעה של ברדע?". בן זקן: "המיקום לא משקף, ניצחון והכל יתחבר לנו, יכולנו להוציא יותר"

(גודל טקסט)
מ.ס. אשדוד ממשיכה להשתרע מאחור למרות שיפור קל ביכולת. 1:0 אמש (ראשון) למכבי חיפה היה הפסד חמישי בשישה משחקים. המאמן ראובן עטר עדיין מחפש ניצחון בליגת העל מאז ינואר 2015 ולא נראה שכדור השלג ייעצר בקרוב. למרות הקרבה של שחקניו, העובדה שלא הגיב בזמן לפציעה של ניר ברדע עלתה לקבוצה באדום שני העונה לבלם וייתכן שגם בנקודות ובאשדוד הפנו אצבע מאשימה למאמן.


"לא ברור למה עטר לא הגיב, זה לא שיש זמן לשחק עם פציעות כאלה ובטח לא במצבנו", אמרו באשדוד. גורם בסביבת המועדון טען כי זה הזמן לבצע את השינוי בעמדת המאמן, להביא מאמן חדש לו יהיו כשבועיים להכיר ולהכין את הקבוצה למשחק הבא.




בין המועמדים נמצאים קובי רפואה כשגם צוות מחודש של יוסי מזרחי ורוני אוואט נשקל. "עטר לא יעזוב מעצמו אבל נראה שג'קי בן זקן יזעזע בקרוב", הוסיפו במועדון.


הקפטן טום בן זקן סיכם: "אני לא יודע אם יכולנו להפתיע את מכבי חיפה אבל באנו לנצח. הכרטיס האדום שיבש לנו. נתנו הכל, השחקנים נתנו 100 אחוז וחבל לי שלא הוצאנו יותר, הפנים כבר למשחק הבא".



אופטימיות להמשך: "יש לנו קבוצה טובה, סבלנו מחוסר מזל בכמה משחקים. המיקום שלנו לא משקף, ניצחון אחד והכל יתחיל להתחבר לנו".



ברדע על הדשא, עטר איחר, אשדוד שילמה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי