טוקיו סקסוואלה הגיע לישראל ונועד עם עיני וקמר

עופר עיני
עופר עיני | עדי אבישי

יושב ראש ועדת הפיקוח מטעם פיפ"א קיים פגישת עבודה בהתאחדות לכדורגל לקראת הכינוס של מועצת פיפ"א בחודש הבא. בכינוס הבא יוצג הדו"ח

(גודל טקסט)

בזמן שהליגות המקומיות יצאו לפגרת הנבחרת, יושב ראש ועדת הפיקוח מטעם פיפ"א, טוקיו סקסוואלה, נועד היום (שלישי) במשרדי ההתאחדות לכדורגל יחד עם יושב הראש עופר עיני. אל הפגישה הצטרף גם המנכ"ל רותם קמר, מדובר בפגישת עבודה של השלושה לקראת הכינוס של מועצת פיפ"א בסוף החודש. הכינוס יתקיים בהודו בה יוצא הדו"ח המסכם של סקסוואלה אודות היחסים בין ההתאחדות הישראלית וההתאחדות הפלסטינאית. 



כזכור, בסיומו של הדיון הקודם הסבירה ההתאחדות לכדורגל: "פעלנו בהצלחה בקונגרס ה-67 של פיפ"א בבחריין למניעת הניסיון הפלסטיני להעלות להצבעה החלטה שתכליתה הפסקת הפעילות של שש הקבוצות הפועלות ביהודה ושומרון (אליצור עירוני יהודה, הפועל אורנית, הפועל בקעת הירדן, בית"ר עירוני אריאל, בית"ר גבעת זאב ובית"ר מעלה אדומים). יו"ר ההתאחדות הפלסטינית ג'יבריל רג'וב לא משך את הבקשה למרות שביום שלישי החליטה מועצת פיפ"א פה אחד כי לא תאפשר הצבעה בנושא ובמידה שרג'וב ימשיך להתעקש תעלה הצעה משלה לביטול הסעיף. יו"ר ועדת הפיקוח טוקיו סקסוואלה הסביר כי הגיש לקונגרס סיכום אישי שלו עד כה לעבודת הוועדה ואין מדובר בדו"ח מוסכם של הוועדה. סקסוואלה הוסיף כי יש צורך בעבודה נוספת עד שניתן יהיה להגיש דו"ח מוסכם למועצת פיפ"א.  


פגישת עבודה. עיני (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי