גביש חתם לעונה אחת באשקלון, לא ברור מתי יעבור בבקרה

עודד גביש
עודד גביש | ארכיון פרטי

הקבוצה של יובל נעים מצאה תחליף לבלם הפצוע יובאנוביץ' שייעדר עוד מספר שבועות. גביש שיחק בעבר בבאר שבע, מכבי פתח תקווה ובפולין

(גודל טקסט)
הבלם עודד גביש חתם היום (שישי)  לעונה אחת בהפועל אשקלון, אולם עדיין לא עבר בבקרה התקציבית. חשוב להבהיר שלאשקלון יש את הכסף לחוזה של גביש ועניין הערבויות, בגללו הבלם עדיין לא עבר בבקרה, הוא בירוקרטיה בלבד. עם זאת ייתכן ולא יוכל שחק מול אשדוד במחזור הקרוב.


גביש בן ה-28 שיחק בעברו במכבי פתח תקווה (שתי קדנציות שונות), הפועל באר שבע, מכבי הרצליה, מכבי נתניה ומכבי שעריים, עמה ירד לליגה א' בעונה שעברה. כמו כן הספיק לשחק בוורוצלאב הפולנית. במועדון ציינו לגביש, שלא התאמן שבועיים עד שהגיע לקבוצה בשבוע שעבר. ייקח זמן עד שייכנס לכושר משחק.




אחרי ה-2:2 היוקרתי עם מכבי תל אביב ביום ראשון האחרון, מאמן הפועל אשקלון יובל נעים מנסה שלא להיסחף אחרי המחמאות ולשמור את השחקנים עם רגליים על הקרקע. אחרי פגרת הנבחרות מצפה לקבוצה "דרבי דרומי" מול מ.ס אשדוד באצטדיון ה-י"א, ובקבוצה של נעים אומרים: "העובדה שאשדוד תגיע עם מאמן חדש הופכת את המשחק לקשה יותר".


 

שמח לצאת לדרך חדשה בהפועל אשקלון. שיהיה לכולנו בהצלחה.⚽️

A post shared by I AM ODDO (@odedgavish) on



עם כל האופטימיות, בקבוצה ישנן גם חדשות פחות טובות. הבלם ברניסלב יובאנוביץ', שנפצע במשחק מול הפועל עכו במחזור הרביעי במהלך המחצית הראשונה, סובל מקרע קטן בשריר התאומים שבינתיים לא מתאחה כפי שציפו במועדון. יובאנוביץ', שפספס כבר שני משחקים, לא יהיה כשיר למשחק באשדוד ובקבוצה פסימיים לגבי העובדה כי יחלים עד למחזור השמיני, אז הקבוצה תארח את מכבי פתח תקווה.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי