מכבי ת"א מקווה שקינדה יגיע בינואר, שוינפלד יחזור בהדרגה

גדי קינדה
גדי קינדה | לירון מולדובן

קרויף כבר מתכנן את חלון ההעברות הבא ומעוניין בלפחות שני שינויים בסגל. אלמוג כהן וליאור רפאלוב מבוקשים, אך מחוזרים גם בחיפה ובב"ש, בעוד חצי מכרטיסו של שחקן אשדוד אמור להירכש. החלוץ ישוב לאימונים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיימה לפני הצהריים אימון וגם מחר (חמישי) יתקיים תרגול בוקר בקריית שלום, שרק אחריו יקבלו השחקנים חופשה עד לחזרה מפגרת הנבחרות ביום שני.

האימונים הם בהרכב חסר במיוחד מהם נפקדים שחקני נבחרת ישראל טל בן חיים, איתן טיבי אופיר דווידזאדה ואלירן עטר, כמו גם פרדראג ראיקוביץ', וידאר קיארטנסון ואיגור פיליפנקה שנמצאים עם נבחרותיהם במשחקי מוקדמות אליפות העולם.

אל שחקני הנבחרות יש לצרף את הפצועים – אלי דסה, דור מיכה, אייל גולסה וארון שוינפלד. שוינפלד מתאושש מהמתיחה בשריר הירך האחורי ויצטרף בהדרגה לאימונים.

שוינפלד. יצטרף בהדרגה לאימונים
שוינפלד. יצטרף בהדרגה לאימונים (דני מרון)

במכבי תל אביב עשויים לבצע בחלון ההעברות לפחות שנים או שלושה שינויים בסגל. שמם של אלמוג כהן וליאור רפאלוב כבר עלה לפני מספר שבועות, ולמכבי תל אביב ידוע כי גם הפועל באר שבע מפעילה לחץ לצרף את כהן, בעוד רפאלוב מקושר למכבי חיפה. השחקן הישראלי שאותו רוצה ג'ורדי קרויף הוא גדי קינדה ממ.ס. אשדוד, מהלך שתלוי במצבה של קבוצתו בליגה. אם קינדה, שמכבי ת"א אמורה לרכוש חצי מכרטיס השחקן שלו, לא יגיע בינואר, המהלך ימתין לסיום העונה.

בינתיים, הצוות המקצועי בראשותו של ג'ורדי קרויף, מנסה ללמוד את אירועי המשחק נגד הפועל אשקלון, ובעיקר את סיבת היכולת החלשה במחצית השנייה, בה לא היה שום שחקן שיתפוס מנהיגות על כר הדשא. באמצע השבוע הבא יחלו ההכנות למשחקים נגד בני יהודה בליגה ונגד אסטנה הקזחית בליגה האירופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי