פרסום ראשון: רעננה פנתה לרפואה במטרה שיחליף את לוי

קובי רפואה
קובי רפואה | מאור אלקסלסי

בקבוצה לא מרוצים משלושת ההפסדים הרצופים ויצרו קשר עם אקס מכבי פ"ת שדחה את הפנייה והבהיר לראשיה: "כל עוד יש מאמן לא אחתור תחתיו". בקבוצה מכחישים:

(גודל טקסט)

האם הפועל רעננה בדרך להיפרד מגיא לוי אחרי בקושי שבועיים? בקבוצה לא מרוצים מפתיחת הקדנציה של לוי הכוללת שני הפסדים רצופים ואפס שערי זכות בליגה ועוד הפסד בגביע הטוטו. לספורט1 נודע לראשונה כי במועדון פנו בימים האחרונים לקובי רפואה והציעו לו לאמן את הקבוצה כבר עכשיו. במחזור הקרוב תארח רעננה את הפועל באר שבע.

כזכור, זו לא הפנייה הראשונה של אנשי רעננה למאמן לשעבר של מכבי פתח תקווה, כאשר גם לאחר עזיבתו של המאמן דודו אברהם, אשר אלון רצה לצרף אותו לעמדת המאמן.

רפואה לא מתלהב לקחת את התפקיד, כאשר גם במ.ס אשדוד קיבלו תשובה שלילית. רפואה מתנגד בתוקף לאמן קבוצה שבאמתחתה מאמן, כאשר בשיחות עם אנשי רעננה הוא הבהיר להם: "כל עוד יש מאמן על הקווים, אני לא אפגע לו בעבודה ולא אחתור תחתיו". בקבוצה הכחישו: "רעננה לא פנו לקובי רפואה ולא לאף מאמן אחר.  גיא לוי הוא המאמן שלנו ואנחנו סומכים עליו, על הצוות שלו, ועל הסגל הקיים – שבתוספת חיזוק נקודתי – ידעו להוציא את הקבוצה לדרך חדשה!".


גיא לוי. יילך הביתה כל כך מהר? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי