ג'יבה קיבל ויזה ויצטרף לאימוני בני סכנין עד סוף השבוע

פליקס נעים
פליקס נעים | עדי אבישי

בקבוצה מאמינים כי הברזילאי ינחת להתרשמות בימים הקרובים. כל הפצועים פרט לג'אבר עטאא יחזרו לאימונים מלאים לקראת עירוני קריית שמונה

(גודל טקסט)
לאחר סוף שבוע ארוך ללא אימונים תחזור הבוקר (ראשון) בני סכנין להתאמן ותתחיל בהכנות לקראת המשחק בשבת מול עירוני קריית שמונה. במועדון מקווים כי רוב הפצועים, שנעדרו בתקופה האחרונה, כולל במשחק הניצחון מול בית"ר ירושלים יחזרו לאימונים מלאים ויהיו בסגל. בין השאר מדובר בסארי פלאח, שטרם שיחק העונה בליגת העל, וצמד החלוצים: עידן שמש ומוחמד כליבאת. ג'אבר עטאא עדיין פצוע בברכו ולא ברור מתי הקשר יוכל לחזור לאימונים מלאים.




"עכשיו תהיה לנו תחרות בריאה בהרכב ויהיה כאב ראש חיובי למאמן פליקס נעים" אמרו הבוקר בקבוצה. מי שלא יחזרו לאימונים הם מארון גנטוס ואייהב גנאיים שנמצאים עם הנבחרת הצעירה במשחק החוץ מול אירלנד.


ללא קשר, במועדון עדיין מקווים להתחזק בהקדם בשחקן הזה והמועמד העיקרי הוא ג'יבה. כפי שפורסם בספורט1 בשבוע שעבר, ראשי סכנין הגיעו לסיכום עם סוכנו של השחקן וג'יבה היה אמור לנחות כבר בארץ, אלא שלאחרונה נודע כי בעיית ויזה לישראל מנעה את הגעתו. הבוקר סיפרו במועדון כי הנושא הוסדר וכי הם מאמינים שעד סוף שהשבוע הוא יצטרף לאימונים. בסכנין הבהירו כי ג'יבה יגיע להתרשמות ורק לאחר מכן יחליט הצוות המקצועי אם להחתימו. "בכל זאת מדובר בשחקן ללא כושר משחק ולא ניקח סיכון מיותר", אמר גורם בהנהלה. 


בתוך כך, תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף הודיע היום כי הקבוצה תתייצב בבית הדין לאחר שאוהדיה הדליקו אבוקה לפני המשחק מול בית"ר ירושלים.


חיזוק לסגל? נעים (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי