מכבי חיפה מכחישה פנייה לגומש, קשר זר נחת להתרשמות

נונו גומש
נונו גומש | Gettyimages

חלוץ העבר הפורטוגלי, שעזב את בנפיקה בחודש שעבר, לפי דיווחים זכה להצעה מהירוקים ולא שלל הגעה לישראל. וגם: שביעות רצון מקלאוס באימונים, קלצ'י אונייוני שהיה מועמד לצ'לסי עשוי להצטרף

(גודל טקסט)
 דיווח מעניין במיוחד מתפרסם הבוקר בפורטוגל. בעיתון "רקורד" דווח כי מכבי חיפה פנתה ללא אחר מאשר חלוץ העבר נונו גומש, בתקווה שהוא יהיה זה שיגיע על תקן המנהל המקצועי החדש – אחרי שטוני מוניוס, שכבר הוכרז כראש הצוות המקצועי, הודיע בשלב מאוחר כי בשל סיבות משפחתיות עליו להישאר בספרד ולהפר את החוזה.


גומש, שעזב את בנפיקה בחודש שעבר, שם עבד עם המחלקות הצעירות, נחשב לבעל פרופיל מתאים מבחינת אנשי מכבי חיפה, כך כמובן לפי הדיווח שמבהיר כי גומש אינו פוסל כלל את ההצעה וכי לא מן הנמנע שכבר בימים הקרובים ייתן את הסכמתו ויגיע לישראל.




יש להבהיר כי במכבי חיפה שללו את האפשרות כי גומש יגיע לקבוצה ואף טענו כי הפרסומים לא קשורים אליהם. מצד שני, במועדון סיפרו כי הם נמצאים בקשר עם טוני מוניוס ולא מן הנמנע כי יציעו לו את התפקיד פעם נוספת לקראת העונה הבאה, זאת אם האחרון יסכים להגיע בשל בעיותיו המשפחתיות וחיפה לא תמצא במקביל מועמד נוסף.



נונו גומש במהלך היורו. המנהל המקצועי של מכבי חיפה? (Gettyimages)


גומש בן ה-41 נחשב לאחד החלוצים הטובים שייצרה פורטוגל בעשורים האחרונים ולזכותו 79 הופעות בנבחרת ו-29 שערים בין השנים 1996-2011. את הקריירה החל בבואבישטה ובעונתו השלישית בבוגרים הוא כבש 15 שערים, זכה בגביע המקומי, מה שסלל את דרכו לבנפיקה. 



במשך שלוש עונות הוא כבש 60 שערים ב-100 הופעות ואף נכלל בסגל הביתי של הנבחרת ביורו הביתי ב-2000, שהסתיים באכזבה עבור הפורטוגלים. לאחר מכן עבר לפיורנטינה תמורת 17 מיליון יורו, אך זכה עימה רק בגביע בודד בשנתיים.


ב-2002 הוא שב לקדנציה נוספת בבנפיקה, אך בשלוש השנים הבאות התקשה לשמור על כשירות. ב-2011 הוא ניסה לשםק את הקריירה בבראגה, אך גם זה לא צלח והוא ניסה את מזלו בבלקבורן, ששיחקה אז בליגת המשנה. התקופה בממלכה הסתיימה באכזבה ואחרי חצי שנה ללא קבוצה הוא הודיע על פרישה ממשחק פעיל. ב-2014 הוא הצטרף לצוות המקצועי של בנפיקה.



גיא לוזון. מנהל מקצועי יגיע? (ערן לוף)


במקביל, הבוקר שבה הקבוצה לאימונים בהרכב חסר, לקראת המחזור הבא מול מכבי פתח תקווה. הירוקים שבו משלושה ימי חופשה והם עדיין חסרים את שחקני הנבחרות, אולם כבר עתה ניתן להסיק שהמאמן גיא לוזון לא יערוך יותר משניים-שלושה חילופים בהרכב במחזור הבא, כשאחד מהם יהיה החזרתו של עומרי בן הרוש לצד שמאל של ההגנה במקומו של רז מאיר.


ההתלבטות של הצוות המקצועי היא בעמדת הקישור, כאשר השאלה מבחינתם היא אם להמשיך עם ספסולו של הבולגרי גאורגי קוסטדינוב ולהמשיך ולתת את הקרדיט לרועי קהת. גם האופציה שגילי ורמוט יפתח במרכז הקישור נראת כאופציה שעומדת על הפרק. מי שצפויים להמשיך ולקבל את הקרדיט הם אופיר מזרחי שכבש מול אשדוד והחלוץ היווני סטפנאס אתנסיאדיס. 


בחיפה מודים כי באימונים מציג החלוץ היווני יכולת גבוהה ומקווים כי זה יבוא לידי ביטוי גם במשחקים. "שער אחד של קלאוס והוא יתפוצץ. כמו לכל חלוץ חסר לו עדיין מעט ביטחון אבל זה יגיע", אמרו בחיפה. הקשר שלומי אזולאי צפוי לנחות בישראל לאחר שעבר ניתוח בקרע הגיד בפינלנד ויתחיל בתהליך ההחלמה בישראל. הערכה כי יחזור לשחק רק במהלך חודש ינואר. אזולאי יחזור לישראל בצוותא עם רופא הקבוצה דר עמי ברבר שליווה את השחקן בחו"ל.



בכרמל מחכים להתפוצצות של קלאוס (ערן לוף)


עוד במכבי חיפה, הבוקר הצטרף לאימונים קלצ'י אונייוני, שנחת בישראל והחל בהתרשמות במדי קבוצת הנוער של המועדון. אונייוני, אמריקאי ממוצא ניגרי, משחק כקשר מרכזי ועד לא מזמן שיחק באקדמיית הנוער של יוסטון דינמו בארה"ב. הקשר נולד בטקסס ואת תחילת דרכו עשה בתיכון קינקו ראנץ'.


כזכור, על מועמדתו של הקשר למכבי חיפה פורסם בתקשורת הניגרית בחודש שעבר ואף נטען כי מכבי חיפה גברה על צ'לסי במירוץ לצירוף הקשר בכך שהבטיחה לו דקות בקבוצה הבוגרת במקביל להשתתפות בקבוצת הנוער.



נחת להתרשמות. יחתום ויצטרף גם לבוגרים? (אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי