אשקלון תבקש לפסול את משיח: "השיפוט היה קטסטרופה"

מהומה בין אשדוד לאשקלון
מהומה בין אשדוד לאשקלון | לירון מולדובן

במועדון הודו שה-1:1 באשדוד סיפק אותם ושהכרטיס האדום שהונף לאיילה היה מוצדק, אולם שער חוקי שנפסל העלה את מפלס העצבים. מלכה, איבנצ'יץ' וראלי זכו לשבחים

(גודל טקסט)

בהפועל אשקלון לא נכנסו למרה שחורה אחרי ה-1:1 מול מ.ס אשדוד אמש (שבת), שלפחות על פי פתיחת העונה נראתה כיריבה נחותה.

"תיקו בעשרה שחקנים בחוץ טוב לנו", הודו בקבוצה, "מה גם שכל התוצאות של היריבות שלנו לתחתית הלכו לטובתנו". לגבי היכולת הירודה ביחס למשחקים האחרים אמרו במועדון: "לא נכנסו טוב למשחק ונתנו לאשדוד חופש עם הכדור". עם זאת בקבוצה שוב שיבחו את האופי שהפגינו: "אנחנו קבוצה חזקה שלא נשברת".

מי שזכה למחמאות היה הקשר שון מלכה, שעלה מהספסל במחצית במקום גודנס אג'אי שסבל ממתיחה בשריר הירך האחורי, ולא בפעם הראשונה הביא לשינוי במשחק. גם יוסיפ איבנצ'יץ', שספג לא מעט ביקורות וכבש את שערו הראשון בליגה, ועוז ראלי, שהמשיך במגמת השיפור, זכו למילים טובות.


עוז ראלי מנסה להדביק את אלקה. זכה למחמאות (לירון מולדובן)

אם היכולת לא גורמת לכעס באשקלון, אז השיפוט של מנשה משיח, שפסל לטענת אנשי הקבוצה שער חוקי, הצליח לעלות את מפלס העצבים. לפחות לגבי ההרחקה של טל איילה, בקבוצה הודו שהאדום היה מוצדק. במועדון הזכירו את השיפוט המקפח לטענתם של משיח גם בעונה שעברה בהפסד להפועל חיפה (3:1) והעונה בהפסד 1:0 להפועל באר שבע.

"בעונה שעברה כשאנחנו מובילים הוא נתן חיפה גול באופסייד והעניק להם פנדל שלא היה. נגד באר שבע הוא הורה על תוספת זמן של חמש דקות והם קיבלו גול בדקה ה-96. היום (אתמול, נ.ב) השיפוט היה קטסטרופה", אמר גורם באשקלון. בקבוצה יפנו לאיגוד השופטים במטרה לפסול את משיח מלשפוט במשחקיהם בשארית העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי