בעלי רעננה: פנינו לקורצקי, רוצה שיפחדו מאיתנו

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

דמיאן רויטמן הסביר ל-103FM מדוע גיא ךוי שוחרר לאחר חודש בלבד: "לא מתאים לסיטואציה שנקלענו". מועמדים: "יש מועמד נוסף שלא אחשוף". המשחק הבא: "בלי ניצחון בעכו אין לנו מה למכור"

(גודל טקסט)

הפועל רעננה פיטרה היום (ראשון) את גיא לוי לאחר שאתמול הקבוצה הפסידה 3:1 להפועל באר שבע, למרות שהובילה משער של שמעון אבוחצירה. אחד מבעלי המועדון מהשרון, דמיאן רויטמן, דיבר עם תכנית הספורט של 103FM וסיפר מדוע הקבוצה שחררה את המאמן לאחר חודש בלבד.

רויטמן החל ואמר: "רצינו להמשיך קו מסוים לאחר שמינינו את דודו אברהם, שהוא קצת יותר התקפתי וטקטיקן. אנחנו מבינים שהעונה הזו הולכת לכיוון אחר לגמרי, והקבוצה צריכה זעזוע בחדר ההלבשה. פאניקה זו לא המילה. אשר יותר ותיק ממני. רצינו לעשות שינוי, בנייה לכיוון אחר. ראינו שזה נראה אחרת, קבוצה שקצת נשברת".

מאמן חדש: "מאמן שיזכיר לשחקנים שהם בקבוצת תחתית. כדורגל זה לא דבר של אחד ועוד אחד שווה שתיים. אנחנו מחפשים מאמן שונה באנרגיות, בצורת האימון ובאופי. לא נוכל לטעות עוד, כי לא נרצה לראות את הקבוצה יורדת ליגה. אנחנו הולכים להביא מאמן שמבין את המצב אליו נקלענו, שכבר עבר דברים דומים. אנחנו במקום האחרון ולא מציגים יכולת טובה. אם היינו מנצחים אולי היינו מקבלים אנרגיות חדשות".

האופי: "אתמול נשברנו ב-20 דקות וזה הדאיג אותי. האופי של רעננה הוא קשוח וזה לא נראה ככה, אנחנו סופגים רביעיות כל שבוע, וזה לא מה שאנחנו רוצים לראות. מבחינתי שישרקו לנו בוז, אנחנו רוצים שיחזרו לפחד לשחק נגד רעננה. קצב צבירת הנקודות שלנו מדאיג. אנחנו צריכים להבין שיש לנו משחק עונה מול עכו במחזור הבא, ובלי שלוש נקודות אין לנו מה למכור".

גיא לוי.
גיא לוי. "לא מתאים לסיטואציה שנקלענו" (עדי אבישי)

מנחם קורצקי: "אני ואשר החלטנו שאנחנו צריכים מאמן שמכיר אותנו, ומנחם מתאים לדברים האלו. קורצקי הוא אחד משני המועמדים שלנו. אנחנו לא אוהבים להחליף למאמנים, החלפנו חמישה מאמנים בשמונה שנים. ניסינו עם דודו אברהם אבל זה לא צלח. אני לא יכול לחשוף מי המועמד השני. שניהם עבדו ברעננה בשנים האחרונות. קורצקי קיבל פנייה, הוא בחו"ל ואם הוא יסכים הוא ינחת מחר בארץ".

גיא לוי: "הייתה הסכמה מלאה על הפרידה בין שני הצדדים. לא היה באלגן בחדר ההלבשה אמש. גיא מאמן מצוין, אבל הוא לא מתאים לסיטואציה שהמועדון נקלע אליו, ואתמול הבנו זאת סופית. שיחקנו טוב נגד בני יהודה וחטפנו גול בתוספת הזמן. לשחק מול ב"ש 70 דקות בצורה מצוינת, ובמקום להעיף כדורים ולגמור את המשחק חטפנו שלושה שערים, אלו הדברים שמאמן אצלנו צריך לדעת לעשות".

ג'ורדן פשה בפוזה אופיינית (אודי ציטיאט)
ג'ורדן פשה בפוזה אופיינית (אודי ציטיאט)

ג'ורדן פושה: "הוא שחקן שאנחנו מאמינים בו, למרות שהוא המרוויח הכי גדול בקבוצה. ג'ורדן נקלע לחוסר בטחון ולכן גיא החליט להוריד אותו לספסל. אין שום בעיה איתו, הוא עוד יחזור להבקיע וגם יחזור להרכב".

תעודת מאמן: "יש לנו בצוות המקצועי מאמן כושר עם תעודת מאמן שיכול להעביר אימונים, עד המשחק בעכו יהיה לנו מאמן עם תעודת פרו".

דודו אברהם.  דודו אברהם. "ניסינו איתו וזה לא הלך (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי